mattert Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 heb je dat ook is als je Echte mobiel vlak bij je boxen licht en hij gaat af of je krijgt een SMS-je dar krijg je zoon raar geluidje bij je boxen.. maar dat is precies het zelfde ingame! als je Ingame mobieltje afgaat of je krijgt een SMS-je krijgt je 't zelfde raare geluidje Licht dat gewoon aan de beltoon of wat want daar snap ik helemaal nisk van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 heb je dat ook is als je Echte mobiel vlak bij je boxen licht en hij gaat af of je krijgt een SMS-je dar krijg je zoon raar geluidje bij je boxen.. maar dat is precies het zelfde ingame! als je Ingame mobieltje afgaat of je krijgt een SMS-je krijgt je 't zelfde raare geluidjeLicht dat gewoon aan de beltoon of wat want daar snap ik helemaal nisk van. Het is één van Rockstars toevoegingen aan de game om het realisme goed weer te geven. Het ligt dus niet aan jou, of aan de ringtone van je mobiel! Dit was al angekondigd vóór de release van de console versie, en geeft inderdaad een extra'tje aan de real urban feeling die je krijg als je door Liberty City rijdt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 dat geluid heb je ook als je een tunnel in of uit gaat, en dan neem ik even als voorbeeld de Booth Tunnel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.