Jump to content

Spelbedervers


ikt

Recommended Posts

Spelbedervers:

Race:

Je kent het wel, je bent eerste in een race met 16 mensen, je zit in de laatste ronde, je auto heeft geen enkele kras en opeens doemt er iemand voor je op die spookrijdt. BAM! Je auto helemaal kapot, je pole positie kwijt.

Missies:

Je zit bij je laatste objective. Iemand haalt Petrocich op. Hij haalt jou en je maten niet op. Jij haalt natuurlijk een andere heli en haalt je teammaat op. Alleen is degene met Petrovich mijlenver weg op een onbereikbare plek. En hij komt niet terug.

[en meer voorvallen]

Bij dit soort situaties kun je je haren uit je hoofd trekken en als het mogelijk zou zijn, zou je het liefts je ROG uit je broekzak trekken en de verpester lekker aftuigen. Verder is er niet veel te doen. Behalve bij races!

Je kunt als je vriendelijk bent, zelf die spelverpester op gaan jagen. Gewoon hem achterna rijden, hem wegbeuken wanneer er iemand die raced aankomt. Of je zet hem gewoon vast zodat die niet verder kan. heb je meer opties? Posten! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Goh wat een ironie dat uitgerekend jij een topic moet openen over "Spelbederf" :7 maar dat terzijde...

Ach dit soort figuren vind je in ieder multiplayerspel, zit trouwens ook nog wel een leuke kant aan lamers.

De opgefoktheid en reacties van sommige mensen als bv. jouw genoemde voorbeelden van toepassing zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

tja je kan het verwachten, ben het zelf al gewend, je wilt niet weten wat voor verschrikkelijk irritante mensen je hebt op counter-strike, en schelden wat ze daar kunnen, daar zeggen ze al noob,lamer of nog veel erger "lucker" bij elke keer dat ze gekillt ( vermoord ) worden.

Zal ik maar niet beginnen over wat voor apen er op Silkroad online rondlopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Goh wat een ironie dat uitgerekend jij een topic moet openen over "Spelbederf" :7 maar dat terzijde...

Ach dit soort figuren vind je in ieder multiplayerspel, zit trouwens ook nog wel een leuke kant aan lamers.

De opgefoktheid en reacties van sommige mensen als bv. jouw genoemde voorbeelden van toepassing zijn.

Online cheaten in games die door echte bedrijven zijn gemaakt is lame. EN hoe kom je er trouwens bij dat ik actief ben op verscheidene anti-SA-MP/MTA Forums? xD

Link to comment
Delen op andere websites

Bij dit soort situaties kun je je haren uit je hoofd trekken en als het mogelijk zou zijn, zou je het liefts je ROG uit je broekzak trekken en de verpester lekker aftuigen. Verder is er niet veel te doen. Behalve bij races!

Ik ken iemand hier die vroeger zo hard ge owned was over and over dat ie offline ging en me meteen verwijderde als vriend op psn :(

Misschien wel lame hoe ik het gedaan had maar jesus mission accomplished als je iemand zo ver krijgt dat ie offline gaat! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Online cheaten in games die door echte bedrijven zijn gemaakt is lame.
Goh en in multiplayermods dus niet...
EN hoe kom je er trouwens bij dat ik actief ben op verscheidene anti-SA-MP/MTA Forums? xD
Hoe kom je erbij dat mijn toetsenbord ooit zulke woorden als output heeft gegenereerd? :7 Of je snijdt jezelf even lekker in de vingers...
Link to comment
Delen op andere websites

Online cheaten in games die door echte bedrijven zijn gemaakt is lame.
Goh en in multiplayermods dus niet...
EN hoe kom je er trouwens bij dat ik actief ben op verscheidene anti-SA-MP/MTA Forums? xD
Hoe kom je erbij dat mijn toetsenbord ooit zulke woorden als output heeft gegenereerd? :7 Of je snijdt jezelf even lekker in de vingers...

Niet als de server door een stel idioten wordt beheerd die zelf rondjes vliegen in een Infernus ;)

En als SA-MP tester ofzo, denk ik dat je ooit wel eens op die fora's bent geweest die ik opnoemde. :V

>>> Door Azer: Enfin, wordt nogal een zinloze discussie op deze manier he... staat in ieder geval vast dat het woord ironie zeer terecht op zijn plaats is. <<<

Woei :D

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb inderdaad ook wel van die momenten gehad dat bijvoorbeeld dat meneer in de helikopter samen met ons direct de zee in vliegt en dat onze belangrijke persoon dan verdrinkt om maar wat te noemen. Of dan moeten we ergens met zijn alleen zijn en dan wordt mijn voertuig belaagd met granaten.. Met races ook wel toen ze me de hele tijd zaten te naaien maar even later toen liet ik er een spinnen en die vloog zo van de brug in het water en toen werd ik toch nog wel 2de en er waren ongeveer 4 personen. Mijn tip is om gewoon diegene te kicken of net zo hard terug te pakken ingame door bijvoorbeeld te doen wat ik deed in die race. Wat je natuurlijk ook nog kunt doen is zo vaak mogelijk spelen met mensen die je kent, of mensen van dit forum aangezien ik hier niet mensen heb die dat ook doen (misschien zie ik ze wel over het hoofd). In ieder geval wens ik iedereen een gelukkig online gamen en prettige feestdagen en een gelukkig nieuw jaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hè, ik heb ook pas de multiplayer uitgeprobeerd en o.a. Bomb da Base II. Op zich wel lachen, en het ging ook prima, maar toen ik die bommentruck bij het verzamelpunt had gebracht en ik in de helikopter weg wilde vliegen moest opeens zo'n gastje granaten gooien zodat de helikopter weer naar de klote was... Dan heb ik zoiets van: jaaaaaaaaaaaa...

Maar goed, zal ook wel zo'n wit, mager mannetje zijn dat in het dagelijks leven ook verder niet veel klaarspeelt

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hè, ik heb ook pas de multiplayer uitgeprobeerd en o.a. Bomb da Base II. Op zich wel lachen, en het ging ook prima, maar toen ik die bommentruck bij het verzamelpunt had gebracht en ik in de helikopter weg wilde vliegen moest opeens zo'n gastje granaten gooien zodat de helikopter weer naar de klote was... Dan heb ik zoiets van: jaaaaaaaaaaaa...

Maar goed, zal ook wel zo'n wit, mager mannetje zijn dat in het dagelijks leven ook verder niet veel klaarspeelt

JA, dat denk ik ook :puh: Er zijn zelfs mensen die er een hobby van maken, gewoon kicken dan!

Link to comment
Delen op andere websites

Ach jah, ik kom het ook behoorlijk vaak tegen met Hangmans NOOSE, dat ze de andere kant op vliegen...

Een keer van diegene zo dom om ons proberen aan te vliegen terwijl bij op het verzamelpunt stond, hij schoot er net over heen maar zijn rotorbladen lagen eraf :7

Toen heeft eenandere kerel zijn heli gewoon naar het verzamelpunt gedrukt met een SWAT bus..

Toch vind ik het wel behoorlijk irritant worden soms, bij die mensen die dat ook doen zet ik een Negatieve Gamers Review neer, eigen schuld

Ik speel nu ook eigenlijk altijd Deathmatch, kunnen ze weinig aan veranderen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Tja, inderdaad bij race is het heel vervelend, meestal zijn ze te ontwijken, of ze nemen de kopman die meestal een goede voorsprong had zodat

anderen ook eens kunnen winnen, ik heb er niet zoveel moeite mee, niet iets waar ik me druk om maak

als ik ooit als laatste lig ga ik ook wel eens in andere richting rijden, om een beetje rond te kijken maar ik blijf wel uit de buurt van anderen, en laat ze lekker heendoen,

behalve als er 1tje bijzit die iedereen express van de baan af beukt, dan probeer ik dat natuurlijk terug te doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...