gtaa Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Filmpje gemaakt: Raad je aan om op die link te klikken en vervolgens op ''Watch in high Quality'' te drukken. Maar om de leegheid op te vullen: Comments are welcome D: :v Bewerkt: 23 december 2008 door gtaa Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Haha, leuke bug. Kende deze bug met "verborgen" wielen nog niet. Wist alleen dat je onzichtbaar kon worden door die Swingset Glitch, maar ziet er wel vet uit Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 die schommels zijn ook het paleis der bugs he? Reageren
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 ik heb ook een rarebug gevodnen bij de schommels me auto stijgde op heel raar niet dat die weg schoto wat bij de meeste is maar mijne stond met de neus op de bonveste stang en ik stond toen verticaal :S ik upload wel een filmpje Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 ik heb ook een rarebug gevodnen bij de schommels me auto stijgde op heel raar niet dat die weg schoto wat bij de meeste is maar mijne stond met de neus op de bonveste stang en ik stond toen verticaal :S ik upload wel een filmpje dat bedoel je zeker? komt idd ook weleens voor ja Reageren
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 ik heb ook een rarebug gevodnen bij de schommels me auto stijgde op heel raar niet dat die weg schoto wat bij de meeste is maar mijne stond met de neus op de bonveste stang en ik stond toen verticaal :S ik upload wel een filmpje dat bedoel je zeker? komt idd ook weleens voor ja zoiets ja. maar dan stond me auto verticaal neus naar onder in de lucht. en niet horizontaal hoe die op die screen staat. Reageren
Puma Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Heb je vehicles.ide aangepast, of is het een bug? Reageren
gtaa Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Heb je vehicles.ide aangepast, of is het een bug? Ik denk bug, ben nog bezig met story line, dus ik mod/cheat nog niet Reageren
Dvt Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Werkt het met alle soorten motoren? Reageren
gtaa Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Werkt het met alle soorten motoren? Ja. Reageren
Tjoyorro Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Werktie ook met de scooter? Reageren
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Werktie ook met de scooter? misschien kun je het zelf ook proberen Reageren
gtaa Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Werktie ook met de scooter? misschien kun je het zelf ook proberen Idd... de hele tijd mensen die gaan vragen terweil ze zelf ook kunnen testen, probeer eerst voor je vraagt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.