Jump to content

Eerste geanimeerde sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

bellichasbeenpasifiedcn4.gif

Tips, rates, comments...

Mvg, Pacified

Bewerkt: door Pacified
Geplaatst:

Ik weet niet na hoelang je sig gaat bewegen maar heb je hem wel opgeslagen via Save for web & devices, en dan als GIF?

Anders gaat het niet werken.

Ik weet niet na hoelang je sig gaat bewegen maar heb je hem wel opgeslagen via Save for web & devices, en dan als GIF?

Anders gaat het niet werken.

Heb ik gdaan, hij deed het gisteren nog, ik exporteer 'm ff opnieuw

Edit: Gedaan ^_^

Geplaatst:

Leuk gemaakt, dat ga ik binnekort ook maar eens proberen. :D

Maar als het wapen en Nico uit elkaar gaan gaat het nogal ''tikkerig'' (ik wist geen ander woord :clown: )

Misschien kun je proberen het wat soepeler te laten gaan.

Geplaatst:

Maar als het wapen en Nico uit elkaar gaan gaat het nogal ''tikkerig'' (ik wist geen ander woord :clown: )

Ja ik snap wat je bedoelt, maar dat gaat moeilijk, omdat hij op Internet explorer nou eenmaal sloom gaat, en dan krijg je dat, best irri...

Ja ik snap wat je bedoelt, maar dat gaat moeilijk, omdat hij op Internet explorer nou eenmaal sloom gaat, en dan krijg je dat, best irri...

Download Firefox :tu: Maar het komt niet door IE. Want ik heb hetzelfde in FF en FF loopt bijna nooit sloom :(

@hieronder: Dat bedoelde ik :7

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Download Firefox :tu: Maar het komt niet door IE. Want ik heb hetzelfde in FF en FF loopt bijna nooit sloom :(

Ik heb firefox al. :D

Maar ik bedoel dat de animatie niet helemaal soepel gaat.

Geplaatst:

Kan je niet de Fps (Frames per second) verhogen? Dat kan in Adobe Flash in ieder geval wel.

De sig vind ik wel grappig, maar de achtergrond mag wel wat beter, en de randjes van de render zijn nogal hoekig/pixelig. Bovendien is het geheel wat grauw. De animaties zijn wel leuk gedaan, maar ook niet echt spannend. Je kan er denk ik veel meer mee dan dat je hier laat zien.

Ik heb firefox al. :D

Maar ik bedoel dat de animatie niet helemaal soepel gaat.

Ik bedoelde gwn internet in het algemeen, maar ik moest even voorzichtig daarmee zijn, want soms krijg j meteen een boze menigte over je heen als je iets verkeerd zegt...

Kan je niet de Fps (Frames per second) verhogen? Dat kan in Adobe Flash in ieder geval wel.

Ja met Flash weet ik, ik moet even kijken of dat ook kan met PS, ik doe namelijk veel meer met Flash das PS.

De sig vind ik wel grappig, maar de achtergrond mag wel wat beter, en de randjes van de render zijn nogal hoekig/pixelig. Bovendien is het geheel wat grauw. De animaties zijn wel leuk gedaan, maar ook niet echt spannend. Je kan er denk ik veel meer mee dan dat je hier laat zien.

Ja het was mijn eerste geanimeerde sig en ik heb nog een paar andere dingen te doen, dus ik heb niet zoveel met de sig gedaan...

Bedankt voor je tips ^_^

Geplaatst:

Titel:

Eerste geanimeerde sig

Reactie:

Er zijn echt wel meer geanimeerde 'sig's gemaakt hoor ;)

Geplaatst:
Titel:

Eerste geanimeerde sig

Reactie:

Er zijn echt wel meer geanimeerde 'sig's gemaakt hoor ;)

Lol sorry, mijn eerste geanimeerde sig :7

Geplaatst:
leuk gedaan Pacified! alleeen hij haapert veel :duh:

Oud nieuws :duh::7

en wat wil je daarmee zeggen? ik ben pas 2 daagjes oud op dit forum hoor :(

Ach flikker op :7 Je bent twee dagen actief ja :cab:

Geplaatst:

Je animatie doet het goed hoor, maar er zit geen logica in naar mijn weten, doe er wat logica bij en misschien word ie dan mooier? :$

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...