DutchDizzar Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 ik zat op een heftruck maar kunnen die vorken daarvoor ook omhoog en omlaag ?
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Nee, helaas niet. In San Andreas was dit wel mogelijk en dat leverde soms grappige situaties op als je personenauto's die stonden te wachten even omhoog tilde met je heftruck. Maar het is jammer dat veel van deze opties zijn weggelaten. In San Andreas konden veel extra elementen aan of uitgezetten bij auto's, vrachtwagens en overige voertuigen. Enigste grappige is wat je nog kan doen is op de gastank achterop de heftruck te schieten waardoor er een paar meter lange vuur spuwer uit de zijkant van de heftruck komt. Wanneer je weer in de truck gaat zitten, kan je zo over het voetpad rijden waardoor voetganger in brand vliegen Je heftruck zal zelf niet gaan uitbranden..
GTAjochem Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Hoe doe je ze dan omhoog bij gta sa
Cylas Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Hoe doe je ze dan omhoog bij gta sa Tanden omhoog 8 (numpad) Rechter joystick naar voor Tanden omlaag 2 (numpad) Rechter joystick naar achter alle besturingsknoppen zie je hier: http://nl.wikigta.org/wiki/Besturing_%28GTA_San_Andreas%29 cylas Bewerkt: 20 augustus 2010 door Cylas
GTAKevin023 Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Tja, dat vindt ik wel weer zonde. Z'n mooi spel gta IV maar ze zijn gewoon dingen vergeten. 1. Meer kleding. 2. Meer huizen. 3. Autofuncties. (Zoals heftruck (fortklift) ) Mijn belangrijkste punten. Je kan niet eens een t-shirt kopen terwijl je (denk ik) Niko toch ziet met een t-shirt in een auto terwijl er een hoer bij hem staat. (Tijdens het laden van de game)
Melvin_123 Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Ik neem aan dat je de functies die je in San Andreas had bij sommige voertuigen niet meer terug komen in een volgende GTA ivm met de engine van de game ?
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Ik neem aan dat je de functies die je in San Andreas had bij sommige voertuigen niet meer terug komen in een volgende GTA ivm met de engine van de game ? Ik neem aan dat de engine niks uit maakt. Het gaat erom of hun die functie erin maken. Parachutespringen zat toch ook niet in Grand Theft Auto IV en wel in The Ballad of Gay Tony en het is dezelfde engine.
Melvin_123 Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 (bewerkt) Ik neem aan dat je de functies die je in San Andreas had bij sommige voertuigen niet meer terug komen in een volgende GTA ivm met de engine van de game ? Ik neem aan dat de engine niks uit maakt. Het gaat erom of hun die functie erin maken. Parachutespringen zat toch ook niet in Grand Theft Auto IV en wel in The Ballad of Gay Tony en het is dezelfde engine. Oke, SORRY hoor... Was volgens mij dan met iets anders in de war. Bewerkt: 21 augustus 2010 door Melvin_123
Dakendak Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Tja, dat vindt ik wel weer zonde. Z'n mooi spel gta IV maar ze zijn gewoon dingen vergeten. 1. Meer kleding. 2. Meer huizen. 3. Autofuncties. (Zoals heftruck (fortklift) ) Mijn belangrijkste punten. Je kan niet eens een t-shirt kopen terwijl je (denk ik) Niko toch ziet met een t-shirt in een auto terwijl er een hoer bij hem staat. (Tijdens het laden van de game) Je kan wel kleren kopen hoor.
TZG Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Tja, dat vindt ik wel weer zonde. Z'n mooi spel gta IV maar ze zijn gewoon dingen vergeten. 1. Meer kleding. 2. Meer huizen. 3. Autofuncties. (Zoals heftruck (fortklift) ) Mijn belangrijkste punten. Je kan niet eens een t-shirt kopen terwijl je (denk ik) Niko toch ziet met een t-shirt in een auto terwijl er een hoer bij hem staat. (Tijdens het laden van de game) Je kan wel kleren kopen hoor. Ik denk dat hij bedoelt dat hij graag meer kleding wil, en niet 3 verschillende winkels die bijna niks verkopen.
Recruut Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Geplaatst: 8 juni 2012 maar is het niet mogelijk. want je zag een forklift (in gta sa) en een (cabrio bij gta v) is het niet mogelijk om een mod te maken dat je je fork omlaag doet en het dak open gaat van je auto. dus even kort samengevat, 1. je verandert de forklift in een auto. 2. je verandert de fork, in een dak. 3. je maakt dat het dak dus weg zakt als je je fork (dak) naar beneden doet. ik denk dat dit wel mogelijk is, laat even een reactie achter wat jij ervan vindt. (zelf ga ik het niet maken want ik heb er de juiste programma's niet voor.)
Guardian1980 Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Geplaatst: 8 juni 2012 @ Njfokke: Gelukkig heb je zelf ook al door dat dit beter in de modding-sectie past. Dit is natuurlijk een ongepaste bump. Daarom ->
Recommended Posts