Jump to content

Header voor forum

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb een paar headers gemaakt voor mijn eigen forum en ik vind ze wel geslaagd. Helaas rekken sommige de pagina uit op normale schermen (bij mij niet ik heb breedbneeld :D) Nu gebruik ik de derde voor me forum omdat die mooi door kan lopen in het bovenste gedeelte ook bij breedbeeld schermen merk je nu geen verschil

Maar dit zijn ze geworden:

1e.

Header-2.jpg

2e.

Headercopy.jpg

3e.

Header-Copycopycopy.jpg

Wat vinden jullie? Ik vind ze wel geslaagd :D

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Niet mijn stijl, ik zou voor iets donkerders gaan... Verder vind ik hem niet zo geweldig, waarom is lastig uit te leggen..........................

Geplaatst:

Toevoeging: De blauwe kleur is gekozen door de kleuren van het forum.

En mijn reactie weet je al :D Ik vind ze wel mooi gelukt, Zammy.. Ga zo door

Geplaatst:
Niet mijn stijl, ik zou voor iets donkerders gaan... Verder vind ik hem niet zo geweldig, waarom is lastig uit te leggen..........................

Sluit ik me bij aan, niks aan toe te voegen...

Geplaatst:

Probeer je stocks een beetje te laten passen bij je renders, niet donkere renders op een lichte stock, dat ziet er gewoon niet uit...

Geplaatst:
Probeer je stocks een beetje te laten passen bij je renders, niet donkere renders op een lichte stock, dat ziet er gewoon niet uit...

Hier kan ik al wat mee. Maar het nadeel is eigenlijk dat de Header de pagina uitrekt en ik eht dus kleiner moet maken. Helaas is de header dan niet op goede grootte in Breedbeelden dus ik moet iet proberen te maken wat mooi overloopt en toch ook mooi is. Alleen zou ik niet weten hoe ik doe zou moeten doen

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals Galiorix al zei, een donkere render op een lichte achtergrond pakt negen van de tien keer niet mooi uit. Probeer eens een donkere achtergrond (Deze, bijvoorbeeld) te combineren met wat licht-textures (Zoals Deze of Deze). Plaats deze boven je achtergrond, en zet de blendmode op 'Screen', wat er voor zal zorgen dat alleen de texture nog zichtbaar is, en het zwarte vlak niet. De texture kun je desgewenst nog veranderen naar de kleur die je graag wilt, door middel van Ctrl+U, en dan voor 'Colorize' te kiezen.

In ieder geval, veel succes! :cya:

Bewerkt: door Silverbyte
Geplaatst:
Zoals Galiorix al zei, een donkere render op een lichte achtergrond pakt negen van de tien keer niet mooi uit. Probeer eens een donkere achtergrond (Deze, bijvoorbeeld) te combineren met wat licht-textures (Zoals Deze of Deze). Plaats deze boven je achtergrond, en zet de blendmode op 'Screen', wat er voor zal zorgen dat alleen de texture nog zichtbaar is, en het zwarte vlak niet. De texture kun je desgewenst nog veranderen naar de kleur die je graag wilt, door middel van Ctrl+U, en dan voor 'Colorize' te kiezen.

In ieder geval, veel succes! :cya:

Maar het nadeel is eigenlijk dat de Header de pagina uitrekt en ik eht dus kleiner moet maken. Helaas is de header dan niet op goede grootte in Breedbeelden dus ik moet iet proberen te maken wat mooi overloopt en toch ook mooi is. Alleen zou ik niet weten hoe ik doe zou moeten doen. Dus zou iemand hiermee kunne helpen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...