Gregori Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik heb gisteren Fallout 3 gekocht en ik heb er een paar vraagjes over. 1) Hoe verkoop je spul? Ik kan alleen maar dingen kopen.. 2) Ik heb kogels in m'n inventory, maar hoe stop ik die in m'n wapen? 3) Toen ik level 2 werd, heb ik verschillende skills aangeklikt. (bijv. Lockpicking), maar hoe train je dat? Alvast bedankt.
Hayte Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 welke versie? ik neem nu maar pc aan... 1) gewoon, net als je iets koopt, er gewoon op klikken 2) gebeurt automatisch, maar niet elke kogel past in elk wapen (als je je muis over het wapen houd kan je zien wat voor kogels het gebruikt) 3) door bijv. locks te picken
Gregori Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (ik heb de 360 versie ) Maar ik heb bijv. bij ammo wel 10mm Pistol bullets, maar bij Weapons staan ze er niet bij. (En m'n kogels daarvan zijn bijna op.. ) Enne.. hoe kun je dat radiation weghalen? Mijn medicijnen zijn ook bijna op..
Hayte Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) nog maal 1) als het goed is als je iets koopt kan je onderaan zien dat je met rechtertrigger kan kopen en met linkertrigger ga je naar jouw items om te verkopen 2) dat is wel heel vreemd, je hebt dus kogels voor een wapen, maar bij dat wapen zie je ze niet staan? oh wacht, radiation, dacht dat je radiostation bedoelde dat kan je weghalen door of RadAway te nemen, of naar een doctor te gaan (zoals in Megaton, naar de clinic) Bewerkt: 24 december 2008 door Hayte
Gregori Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Okay, het meeste van het spel snap ik nu wel (denk ik). Maar heeft iemand nog een oplossing voor het probleem met die kogels? Het is namelijk erg vervelend dat ik telkens zo weinig kogels bij me heb..
Hayte Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 je moet V.A.T.S. heel veel gebruiken, dan raken je kogels niet zo snel op
peter-de-gekste Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Ik had ook nog een vraag over dit spel: Hoe kan ik snel en gemakkelijk aan Caps komen? Want je krijgt niet voor iedere quest die je doet Caps, en ik heb ze toch echt wel heel erg hard nodig ivm bezoekjes aan de kliniek en de nodige munitie. MvG Peter
Time-Bandit Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Je kan de slavenhandel in gaan. Moet je naar Paradise Falls gaan en daar die poortbewaker aanspreken. Side quests leveren vaak ook meer op En natuurlijk elk lijk wat je tegenkomt leegroven en elk kluisje/bakje whatever leegplukken
peter-de-gekste Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Maar ik ben nog niet eens zo ver dat ik de slavenhandel in kan. En die side quests.. ook daar ben ik mee bezig, maar dat gaat moeilijk zonder munitie. En ik het toch steeds het probleem dat ik zonder kom te zitten.. Ik gebruik ook zeer regelmatig de VATS, maar zelfs geeft hij aan dat een bepaald lichaamsdeel een kans van 95% heeft om geraakt te worden, zelfs dan mis ik nog.. Zo kom ik ook erg snel van de munitie af.. EDIT: Is er nog een andere manier om aan de sleutel van Gob in Megaton te komen? Ik heb hem namelijk eens proberen te pickpocketen, maar dit werkt niet, en als je hem neer schiet heb je gelijk die hele kroeg achter je aan.. Bewerkt: 16 januari 2009 door peter-de-gekste
Soulreaver Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 (bewerkt) Ik heb gisteren Fallout 3 gekocht en ik heb er een paar vraagjes over.1) Hoe verkoop je spul? Ik kan alleen maar dingen kopen.. 2) Ik heb kogels in m'n inventory, maar hoe stop ik die in m'n wapen? 3) Toen ik level 2 werd, heb ik verschillende skills aangeklikt. (bijv. Lockpicking), maar hoe train je dat? Alvast bedankt. 1) in winkels 2) gaan er automatisch in 3) door skill books te kopen Ik had ook nog een vraag over dit spel: Hoe kan ik snel en gemakkelijk aan Caps komen? Want je krijgt niet voor iedere quest die je doet Caps, en ik heb ze toch echt wel heel erg hard nodig ivm bezoekjes aan de kliniek en de nodige munitie. MvG Peter Bij fort constantine volgens mij :o een fort ten westen van megaton staat Brotherhood outcast mensen die volgens mij verbannen zijn van bos, daar kan je technologie inruilen voor of 553 ammoo (assault rifle) stinpacks radaway's of granaten de items die je kan ruilen zijn: Alien blaster Alien cells power armour power helmets (geen tesla) Scrap metal Plasma wapens[/font] Bewerkt: 30 juni 2009 door Soulreaver
peter-de-gekste Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik heb nog een quest gerelateerde vraag. Het gaat over de quest Those! die zich afspeelt in het eens zo wonderschone Grayditch. Je raakt hier op een gegeven moment aan de praat met een jongetje genaamd Brain. Hij vraagt je of je zijn vader wilt zoeken, waar je natuurlijk positief op reageerd. Ik heb alleen voordat ik deze quest begon de vader al gevonden in het huis, dus toen ik de quest had, en weer het huis binnenstapte, werd mijn objective niet als voltooid afgevinkt, en kan ik dus binnen deze quest niet verder.. Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt! MvG Peter
Reinier93 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Ik heb nog een quest gerelateerde vraag.Het gaat over de quest Those! die zich afspeelt in het eens zo wonderschone Grayditch. Je raakt hier op een gegeven moment aan de praat met een jongetje genaamd Brain. Hij vraagt je of je zijn vader wilt zoeken, waar je natuurlijk positief op reageerd. Ik heb alleen voordat ik deze quest begon de vader al gevonden in het huis, dus toen ik de quest had, en weer het huis binnenstapte, werd mijn objective niet als voltooid afgevinkt, en kan ik dus binnen deze quest niet verder.. Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt! MvG Peter Als het goed is is er ook nog een optie om te zeggen dat je zijn vader niet kan vinden.
Dakendak Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Deze game is echt heel moeilijk! Ik ben nu lvl 5 ( op 1 dag tijd), maar ik vind het echt moeilijk. Je gaat ook te gemakkelijk dood... Wel wijs zijn de ledematen die eraf vliegen .
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Zijn vragen zullen vast wel beantwoord zijn na 1,5 jaar. Bump onnodig.
Recommended Posts