Think Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Wat zijn vaste spaties en enters ? Ik moet ze gebruiken maar ik ken ze niet. Waarvoor dienen ze en wanneer moet je ze gebruiken ( en hoe) ? Bedankt. Reageren
Jowx Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Wat zijn vaste spaties en enters ? Ik moet ze gebruiken maar ik ken ze niet.Waarvoor dienen ze en wanneer moet je ze gebruiken ( en hoe) ? Bedankt. Op de link hieronder is alles over de vaste spatie beschreven. Het komt er kort op neer dat 2 woorden die achter elkaar moeten blijven staan (dus niet op een andere regel mogen terechtkomen) met zo'n spatie altijd ook daadwerkelijk achter elkaar blijven staan. CTRL+SHIFT+Spatie http://dbtidigitaal.dbtigent.be/Cursussen/...gina.aspx?P=174 Reageren
Think Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Bedankt! Bestaat de vaste enter ook ? Je mag niet gewoon op "enter" doen voor een witte regel. Bewerkt: 24 december 2008 door Think Reageren
Jowx Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Bestaat de vaste enter ook ?Je mag niet gewoon op "enter" doen voor een witte regel. Geen idee, je kan wel op SHIFT + ENTER drukken voor een nieuwe regel.. Maar ik weet niet of ze dat bedoelen.. De vaste spatie is erg bekend, althans, als je les in MS Word krijgt. De vaste enter daarentegen is nieuw voor mij, en ook met Google kan ik er niks over vinden.. [EDIT] Ik verplaats je even naar Software, daar zitten meer leden die hier verstand van hebben.. ^^ Reageren
Think Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 ja, het is Shift+Enter Bedankt Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Het enige dat ik met Google vindt, is dat onder een vaste enter de Shift+Enter wordt verstaan. In Word (2007) zie ik er ook niets over. Het enige wat ik kan bedenken, is dat je met Shift+Enter gewoon een nieuwe regel maakt, terwijl je met enkel Enter bij sommige programma's een nieuwe alinea maakt. Bij Word 2007 en Dreamweaver is dat in ieder geval zo, maar bij oudere Words en andere programma's is dat niet altijd zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.