Jump to content

In navolging van CLEO komt nu het Alice project

Recommended Posts

Geplaatst:

De makers van Sannybuilder en CLEO voor San Andreas zijn nu bezig met een modproject vergelijkbaar met CLEO voor GTA IV: Alice.

Met deze Alice beta kun je .lua scripts maken.

In de download hieronder zitten een aantal voorbeeld scripts, waaronder een God Mode!

Download: GTA IV - Alice

Rechts bij de download, onder Related downloads, staan overigens nog handige tools zoals een IMG tool (SparkIV), GTA IV Mod Installer en een wapen- en handling editor...

;) Succes met modden allemaal, ik hou het voorlopig bij de 360 versie.

Geplaatst: (bewerkt)

oh ik wist dit al, ik zti ook te wachten tot ze een .wtd bestand opener maken dan kan ik me nieuwe skinned m4 releasen ;l

@, ik zie nu ook dat er een clear wanted script is. als die in de alice map doet en ingame bent gewoon op Tab drukken en de jutten gaan weg :schater:

Bewerkt: door mattert
Geplaatst: (bewerkt)
oh ik wist dit al, ik zti ook te wachten tot ze een .wtd bestand opener maken dan kan ik me nieuwe skinned m4 releasen ;l

@, ik zie nu ook dat er een clear wanted script is. als die in de alice map doet en ingame bent gewoon op Tab drukken en de jutten gaan weg :schater:

Tadaa, in >deze< post word dat besproken. Je kan alleen nog niet exporteren :roll:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Is er trouwens een reden waarom ze dit Alice noemen in plaats van ALICE? Na ja, ik heb het spel toch niet.

Geplaatst:
Nu ook bij Alice. Niet alleen maar internetten en bellen, maar ook lekker modden. :puh:

Wie wilt met Alice nou niet cheaten? :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...