Dvt Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 De makers van Sannybuilder en CLEO voor San Andreas zijn nu bezig met een modproject vergelijkbaar met CLEO voor GTA IV: Alice. Met deze Alice beta kun je .lua scripts maken. In de download hieronder zitten een aantal voorbeeld scripts, waaronder een God Mode! Download: GTA IV - Alice Rechts bij de download, onder Related downloads, staan overigens nog handige tools zoals een IMG tool (SparkIV), GTA IV Mod Installer en een wapen- en handling editor... Succes met modden allemaal, ik hou het voorlopig bij de 360 versie. Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 VET! Alhoewel ik nog geen GTA IV heb, zet me dit wel wat meer aan om het wel te hebben. Reageren
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) oh ik wist dit al, ik zti ook te wachten tot ze een .wtd bestand opener maken dan kan ik me nieuwe skinned m4 releasen ;l @, ik zie nu ook dat er een clear wanted script is. als die in de alice map doet en ingame bent gewoon op Tab drukken en de jutten gaan weg Bewerkt: 24 december 2008 door mattert Reageren
Beagle Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) oh ik wist dit al, ik zti ook te wachten tot ze een .wtd bestand opener maken dan kan ik me nieuwe skinned m4 releasen ;l@, ik zie nu ook dat er een clear wanted script is. als die in de alice map doet en ingame bent gewoon op Tab drukken en de jutten gaan weg Tadaa, in >deze< post word dat besproken. Je kan alleen nog niet exporteren Bewerkt: 24 december 2008 door Beagle Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Is er trouwens een reden waarom ze dit Alice noemen in plaats van ALICE? Na ja, ik heb het spel toch niet. Reageren
gtaa Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Wjoooo, een gravity gun van HL2 net als met GTA san andreas <3. Lijkt me vet met deze physics . Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Nu ook bij Alice. Niet alleen maar internetten en bellen, maar ook lekker modden. Reageren
FerryN Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Nu ook bij Alice. Niet alleen maar internetten en bellen, maar ook lekker modden. Wie wilt met Alice nou niet cheaten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.