Jump to content

vc limit adjuster


dajustin

Recommended Posts

Uhmz..

Ik kan je best helpen denk ik wat moet je weten man..?

Want je wilt volgens mij een mod installeren of iets dergelijks..

De naam zegt het al limit adjuster dus de limit groter maken.. :)

Om wat gaat het hier dat je wil installeren..? :)

Link to comment
Delen op andere websites

- Open GTAVC.exe met de limit adjuster.

- Verhoog het getal achter "buildings" en "dummy's" zodanig dat de getallen onderaan groen worden. (als ze al groen zijn hoef je er niets aan te veranderen. Als je rood zijn wel.)

- Druk op save

Veel succes

Link to comment
Delen op andere websites

Ah dank je wel voor jullie reacties maar ik wil zeg maar verschillende auto's in het spel zetten ik kan ze wel instaleren en zo maar als ik er te veel in zet ga ik spele of onder het loade hoor ik z'n piepje en dan hangt vc en ik had geleze dat je da met dat programma kon verander maar de getallen waren al groen maar nog steeds werkt het niet nog andere tips? :rolleyes: alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

- Open GTAVC.exe met de limit adjuster.

- Verhoog het getal achter "buildings" en "dummy's" zodanig dat de getallen onderaan groen worden. (als ze al groen zijn hoef je er niets aan te veranderen. Als je rood zijn wel.)

- Druk op save

Veel succes

en wat gebeurt er dan ???

wat kun je met die vc limit adjuster ?

Link to comment
Delen op andere websites

:( Jullie snappen me denk ik niet ik wil zeg maar meerdere auto's in vice city zetten maar als ik er meer dan 2 ofzo iets in zet krijg ik z'n deuntje en dan loopt vc vast en iemand had me vertelt dat je dan een vc limit adjuster de poply's ofzo iets weet ff niet meer hoe het heet dat je die kon verandere dat je meer auto's in je game kon zette maar ik weet niet hoe dat ding werkt ik weet niet welke ik moet veranderen dus.. snap je wat ik bedoel?

:)

Bewerkt: door dajustin
Link to comment
Delen op andere websites

grappig iedereen geeft antwoordt maar niet op hij wil weten :puh:

wat ik eruit snap is dat jij auto´s in VC wil zetten, niet een maar meerdere auto´s ¿?

dat is heel makkelijk het gaat gewoon niet, je kan niet die engine aanpassen..., als hij met 2 auto´s vast loopt kan het 2 dingen zijn

-of het model van je auto die je wilt instaleren is niet goed

-of 1,2 te veel, misschien kan jou VC op jou PC niet meer auto´s aan, hoewel ik misschien wel 20 auto´s heb geinstaleerdt zonder problemen, dus kijk gewoon naar een ander automodel,

Link to comment
Delen op andere websites

In de topic waarnaar eclipse verwees staat het antwoord:

Je moet in Limit-adjuster, de streaming memory-ophogen.

Dan wordt er meer ruimte vrijgehouden om onder anderen auto modellen in op te slaan. Je kunt dan mogelijk meer complexe auto's in je spel zetten, maar er zijn nog steeds grenzen. Op een gegeven moment loop je tegen de hardware-performance grenzen van je systeem aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...