Jump to content

Camera Hack Probleem.

MegaPilot

Recommended Posts

Hallo forummertjes! ^_^

Ik heb een probleempje met de Editor/Tool Camera Hack V3.0c(>klik<). Hij werkt namelijk alleen als ik de Controls op Classic Settings zet. Maar ik ben iemand die met een Controller speelt, dus zet ik de Controls op Standard Settings. Maar dan werkt de Camera Hack niet meer. Weet iemand wat ik moet doen?

Alvast bedankt.

Mvg,

MegaPilot.

P.S.: Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dus plaatste ik het hier.

Edit: De enige functie die ik nodig heb is rond Tommy/rond het voertuig waar je in zit kijken, zoals in San Andreas. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Delen op andere websites

Nou, als je het op de PC speelt, dan heb je ook een toetsenbord.. Dus waarom die controller niet eens aan de kant leggen en even met het toetsenbord aan de gang gaan? :)

Ik speel op een laptop, dus als ik de Num Lock-knop aanzet, dan verlies ik ook andere toetsen. Daarbij ben ik zo gewend aan een Controller dat ik niet meer zonder kan. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Delen op andere websites

Nou, als je het op de PC speelt, dan heb je ook een toetsenbord.. Dus waarom die controller niet eens aan de kant leggen en even met het toetsenbord aan de gang gaan? :)

Ik speel op een laptop, dus als ik de Num Lock-knop aanzet, dan verlies ik ook andere toetsen. Daarbij ben ik zo gewend aan een Controller dat ik niet meer zonder kan. :)

je kan ook gewoon een toetsenbord kopen (of jatten van je vader :)) en die aansluiten op je computer? tegenwoordig zijn toetsenborden ook voor een tientje verkrijgbaar :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...