Jump to content

vidio editor

ceejee

Recommended Posts

mij lukt het gewoon, ik zie niet wat jullie probleem is.

Ik upload ze gewoon op youtube dat vind ik veel makkelijker dan dat RSSC...

check deze http://nl.youtube.com/watch?v=B5z6pCit5HY (net gemaakt)

als het echt niet lukt vraag het dan nog maar een keer want volgens mij is dit niet zo;n groot probleem

groet Sytze

Ja, maar je kan ze niet in windows afspelen enz :puh:.

Nice filmpje overigens xD, i loll'd @ 0;26/0;30 :D .

Delen op andere websites

mij lukt het gewoon, ik zie niet wat jullie probleem is.

Ik upload ze gewoon op youtube dat vind ik veel makkelijker dan dat RSSC...

check deze http://nl.youtube.com/watch?v=B5z6pCit5HY (net gemaakt)

als het echt niet lukt vraag het dan nog maar een keer want volgens mij is dit niet zo;n groot probleem

groet Sytze

Ja, maar je kan ze niet in windows afspelen enz :puh:.

Nice filmpje overigens xD, i loll'd @ 0;26/0;30 :D .

Ik kan ze gewoon in windows media player afspelen en dan uploaden op youtube

Ik gebruik Vista

mijn documenten > Rockstar Games > GTA IV > Videos > Rendered > en dan het bestand

*Belangrijk* je moet wel in de video editor op <web> of <720> of op <1080> of een van die drie knopjes drukken, dan krijg je een soort laadscherm waarin je filmpjes aan elkaar worden geplakt en dan naar je gallery worden geexporteerd. Dan komen ze bij rendered te staan,

Delen op andere websites

Dit kan wel hoor. Kijk maar eens in de map (Mijn) Documenten\Rockstar Games\GTA IV\Videos. ;)

Probeer jij die maar is af te spelen ;) ...

Nog niet geprobeerd zeker? Zeg dan niks ^_^

skkls - k had t allang op t forum gezet. J kan de filmpjes terugvinden nadat j ze hebt geupload nr rockstar games social club. Dan staan ze in de map videos maar dan onder> rendered. Als het goed is zie j dan een WMV bestand staan, dat kun j gwn openen en bewerken in Windows MovieMaker. Maar of dat legaal is moet j zelf mr uitzoeken. Ik waag het niet.

Delen op andere websites

Dit kan wel hoor. Kijk maar eens in de map (Mijn) Documenten\Rockstar Games\GTA IV\Videos. ;)

skkls - k had t allang op t forum gezet. J kan de filmpjes terugvinden nadat j ze hebt geupload nr rockstar games social club. Dan staan ze in de map videos maar dan onder> rendered. Als het goed is zie j dan een WMV bestand staan, dat kun j gwn openen en bewerken in Windows MovieMaker. Maar of dat legaal is moet j zelf mr uitzoeken. Ik waag het niet.

K zie niet n wrm dat niet legaal zou zn, skkl.

>>> Door SummerBase: Algemene waarschuwing tegen jouw en WarGamers; stop met schelden en ga fatsoenlijk met elkaar om. Bedankt. :)<<<

Ik meende het niet echt, maar sorry. :puh:

Bewerkt: door Lance_Ryder_Wilson
Delen op andere websites

K zie niet n wrm dat niet legaal zou zn, skkl.

>>> Door SummerBase: Algemene waarschuwing tegen jouw en WarGamers; stop met schelden en ga fatsoenlijk met elkaar om. Bedankt. :)<<<

Nou weetik veel, maar die videoeditor is erop gemaakt dat j die filmpjes naar R*social club upload.

Dus als j opeens die filmpjes gaat bewerken met een andere editor en ze op youtube zet dan weet ik niet of dat wel de bedoeling is en of R* dat goed vind.

Bewerkt: door WarGamer599
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...