mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 ik ben nu bij de missie Actions Speak Louder than Words en ik sta bij de auto waar ik de bom moet planten. maar hoe de **** plaats ik die ;l Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Als het goed is staat het erbij. Waarschijnlijk met LB op de xbox of L1 op de PS3. Verder hoef je die gasten alleen te volgen, dus zorg voor een goeie wagen. De rest spreekt voor zich, geloof ik. Reageren
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 maar welke toets voro op de PC..? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Waarschijnlijk de action-toets, niet? En dat is standaard E. Reageren
Hackman Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Waarschijnlijk de action-toets, niet? En dat is standaard E. Inderdaad, en normaal zou dit in het scherm moeten komen wanneer je eenmaal achter de auto staat om de bom op de auto te zetten en dus zou dit topic dan helemaal niet nodig zijn.. Reageren
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Waarschijnlijk de action-toets, niet? En dat is standaard E. al geprobeerd lukt niet heb ook F, ENTER etc al gebruikt helemaal niks! Reageren
Hackman Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Als je niet precies achter de auto staat dan wil het ook niet. Ga precies zo staan totdat er een menu tevoorschijn komt die je vertelt met welke knop je de bom op de auto moet bevestigen. Dan pas druk je op E anders zal het namelijk niks uithalen. Je moet trouwens wel de juiste auto beplakken met de bom, als je de verkeerde auto namelijk neemt dan lukt het vanzelfsprekend nooit. Reageren
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) ik heb alles geprobeerd.. ik heb overal achter de auto gestaan. en je zegt wel dat zoon topic niet nodig is maar het is voor miss hulp en ik heb hulp nodig want 't lukt niet. Bewerkt: 24 december 2008 door mattert Reageren
Think Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Sta je wel echter de juiste auto ????? Reageren
mattert Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Ja die zwarte auto waar een blauwe pijl boven staat... Reageren
pjrules Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Je moet echt wel precies achter de auto staan en kijken of het schermpje linksboven verschijnt met 'press E to plant the bomb'. Ik heb er ook ff problemen (ook op pc) mee gehad maar als je ff zoekt lukt het wel. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Maar sta je ook wel achter de wagen, bij de koffer? Want volgens mij sta jij dan aan de verkeerde kant ofzo. Kijk anders ook eens even bij je controls, welke toets je hebt ingesteld. Dit doe je door naar het pauzemenu te gaan -> Controls -> On Foot -> Action. Reageren
pjrules Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Maar sta je ook wel achter de wagen, bij de koffer? Want volgens mij sta jij dan aan de verkeerde kant ofzo.Kijk anders ook eens even bij je controls, welke toets je hebt ingesteld. Dit doe je door naar het pauzemenu te gaan -> Controls -> On Foot -> Action. normaal heb je dat zelfs niet nodig want er verschijnt een schermpje waar de instructies in staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.