NickyHendriks Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Onderwerp: Anime Soort design: Signature Size design: Maximaal 500×150 (mag ook kleiner) Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: z.s.m. Opmerking: Succes alvast mijne komt na de jouwe .
Hackman Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik wil het wel tegen je opnemen. ^^
Hackman Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Mijn creatie gaat als volgt: Veel succes!
NickyHendriks Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hackman: Zamg0d1: Veel succes!
Revolution-Designer Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik ben de eerste die mag stemmen. Ik stem op: Hackman Omdat de creatie van Zamg0d1 een beetje te ''vol'' is, hij is wel mooi maar ik vind alle effecten bij elkaar niet zo mooi. Het lijkt wel alsof het er is op gekrast. Kort samengevat vind ik de creatie wat te ''druk'' De creatie van Hackman is daarentegen wat ''rustiger'' en heeft een paar simpele effecten, maar die effecten maken hem wel mooi. Een minpunt vind ik dat de render van Hackman wat te licht is voor de achtergrond, de achtergrond is een beetje duister en donker maar de render is licht. Maar mijn stem gaat dus naar Hackman. Veel succes verder!
Jay; Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hackman, leuke simpele signature alleen ben ik er niet enthousiast over. Je bent leuk aan de slag gegaan met verschillende textures en de achtergrond vind ik dan ook geslaagd. Echter. de render past niet helemaal bij die achtergrond en dat is jammer. Daarvoor had je toch wat meer blauw in de achtergrond kunnen verwerken en de sig iets sierlijker kunnen maken. Tekst is ook te blauw, wat in mijn ogen vloekt met de achtergrond. Ik had de kleur blauw genomen van je render. Voor de rest leuke effecten, je bent goed op weg. Zamg0d1, ik ben niet helemaal onder de indruk van jouw signature. Ik moet zeggen dat je een kleurrijk geheel hebt gevormd, maar wat met zich mee brengt dat de render er niet geweldig uitkomt. Je hebt er een effect in gegooid waardoor de sig waziger lijkt dan normaal, en dat vind ik erg jammer. De belcihting is niet in orde en er zit weinig diepte in. Ook over je tekst ben ik niet onder de indruk, neem een wat rustige kleur die ook gelijk bij het geheel past, evenals de font ervan. Ik had nog wat van een border willen zien, maar zo ziet het er uiteraard niet slecht uit. Stem: Hackman.
Ferre Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hackman. Betere achtergrond en afwerking.
Hackman Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 ...Tekst is ook te blauw, wat in mijn ogen vloekt met de achtergrond. Ik had de kleur blauw genomen van je render. Voor de rest leuke effecten, je bent goed op weg... Daar wil ik nog even iets over kwijt want ik heb wel degelijk de Eyedropper Tool gebruikt bij de tekst en voor zover ik weet zijn beide kleuren van de tekst uit de Render ontstaan maar misschien heb ik een verkeerd plekje gekozen en denk je daarom dat het niet in de Render zit. Nu ik er zelf nog even naar kijk zie ook ik dat het inderdaad een beetje vloekt om die reden.
.Levi. Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Winnaar Hackman, +1 punt voor jou. Helaas heeft zamg0d1 verloren, verwisseld hij van plek met Hackman en verliest daarmee -1 punt. Closed en updated.
Recommended Posts