Revolution-Designer Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hallo iedereen, Ik vind dat er te weinig treinen rijden in San Andreas, dit wil ik graag aanpassen maar ik zou niet weten hoe. Moet ik dit met scripten doen of is er een apart bestandje? Alvast Bedankt, RD Reageren
Traser Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Hallo iedereen,Ik vind dat er te weinig treinen rijden in San Andreas, dit wil ik graag aanpassen maar ik zou niet weten hoe. Moet ik dit met scripten doen of is er een apart bestandje? Alvast Bedankt, RD Als het goed is, Kan dat SCM worden gescript, De Treinen volgen dan een pad. Maarja hoe.. Reageren
Beagle Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Hallo iedereen,Ik vind dat er te weinig treinen rijden in San Andreas, dit wil ik graag aanpassen maar ik zou niet weten hoe. Moet ik dit met scripten doen of is er een apart bestandje? Alvast Bedankt, RD Als het goed is, Kan dat SCM worden gescript, De Treinen volgen dan een pad. Maarja hoe.. Inderdaad, er zijn van te voren al paden aan gegeven (carrec.img), en ze worden in de SCM aangestuurd. Daar staat dus ook wanneer en waar er treinen worden gespawnt en welk pad ze volgen, en waar ze stoppen (Dat gebeurt met een andere opcode, maar goed ). Je zal dus in de main.scm moeten zoeken daarnaar, wat niet makkelijk zal zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.