sniper rifle Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) hallo iedereen! ik zat op 99,1% en ik moest nog 2 dingen voltooien: de mashing up the mall en de harbor hover race. Ik voltooide eerst de laatstgenoemde en toen ik die had gedaan kreeg ik al de ''100%'' mededeling en dat ik nu de cutscenes kon bekijken, terwijl ik de mahing up the mall nog niet had voltooid. ik had hem wel een keer gestart maar niet gehaald, dus de tijd niet verbeterd. ook staat hij niet in mij stats. heeft iemand een verklaring?? Bewerkt: 24 december 2008 door sniper rifle Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hmm, dit is vreemd.. Misschien heb je ooit de missie wel gedaan en opgeslagen en dat je het bent vergeten. Want blijkbaar heb je hem toch echt voltooid. Wel is het raar dat hij niet bij de 'stats' staat, misschien heb je iets anders gedaan waardoor je zoveel % kreeg dat hij nu op de 100% staat. Kijk anders nog even >>Hier<<, misschien zie je nog iets. Reageren
Nissan Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Het spel denkt dat je de missie al gehaald hebt, niets om je druk over te maken Reageren
sniper rifle Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 ik denk dan dat het z'n typisch klein rockstar-procenten foutje is, oftewel iets wat niet zo belangrijk is PS: heb mashing up nu alsnog maar gehaald, het blijft echter wel op 100% staan had nog een laatste vraag: bij The Compound kan je daar 2 of 1 vertuig)en' zetten. Ik kan er maar een maar op wikigta staat er 2?? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Volgens mij passen er 2 in, ik kijk zo nog wel even op mijn psp. Trouwens, Ik had er 2 FBI wagentjes in, maar ze zijn gelijk verdwenen.. :O Reageren
Pietpower Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Volgens mij passen er 2 in, ik kijk zo nog wel even op mijn psp.Trouwens, Ik had er 2 FBI wagentjes in, maar ze zijn gelijk verdwenen.. :O bij mij verdwijnen de auto's altijd als ik gesavet heb ofzo weet niet hoe dat komt :o:( Reageren
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Waarschijnlijk heeft R* gewoon een reken foutje gemaakt Ze dachten dat alles 101 procent was Reageren
stibie Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Wil dat dan zeggen dat als ik nu eerst de Harbor Hoover Race voltooi ik gewoon 100 % heb. Want ik zit even ver. Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Dat je voertuigen niet kan saven, is een fout in het spel dat elke Nederlandse versie heeft (als ik het goed heb). Het is altijd wel balen, maar het is niet zo'n hele grote ramp. Reageren
Kratod Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) ik denk dan dat het z'n typisch klein rockstar-procenten foutje is, oftewel iets wat niet zo belangrijk isPS: heb mashing up nu alsnog maar gehaald, het blijft echter wel op 100% staan had nog een laatste vraag: bij The Compound kan je daar 2 of 1 vertuig)en' zetten. Ik kan er maar een maar op wikigta staat er 2?? het kan een fout zijn van rockstar game, maar het kan ook an je pc lichen Bewerkt: 21 januari 2009 door Kratod Reageren
thomas1010 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) het kan een fout zijn van rockstar game, maar het kan ook an je pc lichen Pc??? Die spel is alleen uitgekopen op ps2 en psp. Ik heb op andere plaatsen ook gelezen dat mensen de masing up niet klaar is en zij 100% krijgen Bewerkt: 26 januari 2009 door thomas1010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.