Jump to content

Windows Messenger automatisch aanmelden!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Heel vaak als ik verbinding heb met internet gaat die Windows Messenger (Msn 4.7) zich automatisch aanmelden.

Het probleem is dat 1. Je kunt automatisch aanmelden niet uit of aanzetten 2. Je kunt het automatisch starten wel uitzetten maar dan doet ie het toch. 3. Je kunt Windows Messenger niet van de computer verwijderen.

En dan merk je ineens dat je bent aangemeld en iedereen tegen je praat want je ziet bij die taakbeheer rechts onder dat icoontje er ook niet tussen staan <_<

Misschien heeft iemand wel een idee wat ik moet doen of een patch ofzo ? :(

Geplaatst:

Ik had daar ook last van toen had ik msn 4.7 met mijn firewall (van McAfee) geblokkeerd zodat hij geen verbinding meer met internet kon maken.

Misschien moet jij dat ook eens proberen, ik weet niet of er ook nog andere manieren zijn maar dit kwam als eerste in mij op :)

Geplaatst:

start-configuratie scherm-software-windows onderdelen toevoegen/verwijderen-Windows messenger uitvinken en dan volgende.

Ewoud

Geplaatst:
Hey,

Heel vaak als ik verbinding heb met internet gaat die Windows Messenger (Msn 4.7) zich automatisch aanmelden.

Het probleem is dat 1. Je kunt automatisch aanmelden niet uit of aanzetten 2. Je kunt het automatisch starten wel uitzetten maar dan doet ie het toch. 3. Je kunt Windows Messenger niet van de computer verwijderen.

En dan merk je ineens dat je bent aangemeld en iedereen tegen je praat want je ziet bij die taakbeheer rechts onder dat icoontje er ook niet tussen staan <_<

Misschien heeft iemand wel een idee wat ik moet doen of een patch ofzo ? :(

Windows Messenger kan je gewoon verwijderen hoor.. ;)

XP: Open je configuratiescherm, Software, Windows onderdelen toevoegen/verwijderen en klik dan Windows Messenger aan.. :)

En met andere versie's zal het ook wel ongveer zo gaan denk ik.. :rolleyes:

Geplaatst:

Anders c:\program files\messenger\msmmgr.exe hernoemen (nadat je hem via crtl-alt-delete hebt beeindigd)

Geplaatst: (bewerkt)

Of:

Start-Uitvoeren:

Daar Plakken: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Klik ok

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:

Ik heb dus dat ik 1 keer heb aangevinkt dat ik me automatisch wil aanmelden met messenger 6.2, maar nu heb ik ook 7.0 gehad etc. Maar dat automatisch aanmelden wil niet meer uit. Ook niet als mijn broer inlogt met zijn mail adres. weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Geplaatst:
Ik wist niet dat dat zo kon ;)

Bedankt, weer wat geleerd en van die irritante Msn af :)

Hehe graag gedaan mensen.. :D

Ik had er ook eerst last van weet je ik ken het probleem en die irritatie.. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb dus dat ik 1 keer heb aangevinkt dat ik me automatisch wil aanmelden met messenger 6.2, maar nu heb ik ook 7.0 gehad etc. Maar dat automatisch aanmelden wil niet meer uit. Ook niet als mijn broer inlogt met zijn mail adres. weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Ook niet als je (met msn 7.0, extra --> opties --> algemeen):

- Messenger automatisch uitvoeren wanneer ik me aanmeld bij windows

- Automatisch aanmelden toestaan bij verbinding met internet

uitvinkt? Of heb je dat al geprobeerd? Bij mij werkt dat in iedergeval wel.

Bewerkt: door Steef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...