Jump to content

Belbare telefoonnummers


Rivel

Recommended Posts

Hallo,

Ik vroeg me af welke telefoonnummers je kan bellen met je telefoon in GTA IV. Ik weet dat je ''911'' kan bellen, maar toen ik op de radio een reclame hoorde van ZIT: 555-0100 en ik belde erheen dan lukte het niet. Welke nummers kan je nog allemaal bellen?

Mvg,

Rivel

PS: Zalig kerstfeest.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij ook fijne feestdagen! :dans:

Ontopic, alle telefoonnummers in GTA IV zijn tien cijferig, net als in de VS. Je hebt waarschijnlijk het eerste deel gemist: Het ZiT! nummer is namelijk: 948-555-0100 Ook alle cheats e.d. zijn tien cijferig, zoals het ZiT! nummer! :tu:

Veel plezier met ZiT!-en!

Zie het bushokje! :D

*KLIK!*

Link to comment
Delen op andere websites

Jij ook fijne feestdagen! :dans:

Ontopic, alle telefoonnummers in GTA IV zijn tien cijferig, net als in de VS. Je hebt waarschijnlijk het eerste deel gemist: Het ZiT! nummer is namelijk: 948-555-0100 Ook alle cheats e.d. zijn tien cijferig, zoals het ZiT! nummer! :tu:

Veel plezier met ZiT!-en!

Zie het bushokje! :D

*KLIK!*

Hij heeft het over alle telefoonnummers die je kan bellen ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Jij ook fijne feestdagen! :dans:

Ontopic, alle telefoonnummers in GTA IV zijn tien cijferig, net als in de VS. Je hebt waarschijnlijk het eerste deel gemist: Het ZiT! nummer is namelijk: 948-555-0100 Ook alle cheats e.d. zijn tien cijferig, zoals het ZiT! nummer! :tu:

Veel plezier met ZiT!-en!

Zie het bushokje! :D

*KLIK!*

Hij heeft het over alle telefoonnummers die je kan bellen ;D

En ik vind persoonlijk dat iedereen zelf prima in staat is verder nummers zelf ingame (of via internet...) op te zoeken! Ik zag alleen dat hij er nog niet van op de hoogte was dat alle ingame nummers tiencijferig zijn, dus daar help ik graag mee op weg!

Zijn vraag ging ook in basis over Zit!, en aangezien je het forummers niet te makkelijk moet maken omdat je anders de gameplay voor henzelf verknalt, kwam ik dus niet gelijk met de totale lijst aan, ookal vraag iemand daar indirect om! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...