gameking Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Geplaatst: 29 mei 2004 wat is julie favo band/zanger(es)? de mijne is AC/DC Reageren
Thabit Geplaatst: 29 mei 2004 Rapport Geplaatst: 29 mei 2004 Tjah...ik heb er meerdere... The Freak, DJ Tiësto en Ron van den Beuken Reageren
Arjen Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 Masters of Hardcore en Angerfist zijn de leukste. B) Reageren
Le Freak Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Geplaatst: 1 juni 2004 Masters of Hardcore en Angerfist zijn de leukste. B) Masters of Hardcore is een Label.. Hier komen mijn favoriete DJ's: 1. 3 Steps Ahead ( Beste DJ ooit ) 2. Kuadra 3. Too Fast For Mellow 4. Technohead ( Bekend van: I want to be a Hippie ) 5. Mister DJ 6. Private Productions Zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar 3 Steps Ahead blijft altijd nummer 1! Hij is 1 van de weinige DJ's die tot 2000 hebben gedraaid. De meeste (Goeie) DJ's zijn na 1 of 2 nummers gestopt. Teminste, de DJ's die het voor de muziek deden en niet voor het geld. Zij hadden meestal 1 of 2 goeie ideeen, en dat sloeg aan bij het publiek! De meeste van nu, zoals bijv Angerfist, maken muziek om geld te verdienen. Het is dus ook klote muziek, en maar 1 van de 30 nummers zijn goed.. Mijn favoriete label is natuurlijk Thunderdome. Of beter gezegd, WAS Thunderdome. Nu is Thunderdome meer a la Masters of Hardcore, boutmuziek dus.. Gelukkig zijn alle Thunderdome's opnieuw uitgebracht op CD, iedere CD voor 12,99. Ik ben hard aan het sparen, ik wil ze alle 20!! Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Geplaatst: 1 juni 2004 De meeste van nu, zoals bijv Angerfist, maken muziek om geld te verdienen. Het is dus ook klote muziek, en maar 1 van de 30 nummers zijn goed.. Hmmz. Wat jij wil <_< Ieder zn mening. Maar ik bedoel met Masters of Hardcore, gewoon alle DJ's. Dat zijn er wel dan veel. Maar ze zetten gewoon goeie nummers neer. Reageren
gameking Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2004 doe mij maar lekker 80's hardrock-rock n'roll-metal. gewoon alles met een gitaar.(zowat) maar ac/dc rocks! Reageren
gameking Geplaatst: 1 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2004 DIT IS TROUWENS EEN FOTO VAN HOE ZE ER NU UIZIEN ALLEMAAL DIK IN DE 40. maar toen waren het nog echte dope gasten. mischien ken je ze wel van hun nummer:thunderstuck of whole lotta rosie of let there be rock nou ja zo zijn er nog veel meer. Reageren
Le Freak Geplaatst: 2 juni 2004 Rapport Geplaatst: 2 juni 2004 Even niet meer dubbel posten voortaan, gamekings.. Mij maakt het niet uit of het relaxte gasten zijn ofniet, als ze maar goeie muziek draaien.. Reageren
MightyDuck Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 Ik hou ook van Rock, metal en Punk rock, ook hou ik van Hip-hop, trance en hardcore, tja ik verschil nogal in muziek ik zelf vind het ook nog welles vaag. Mijn favo bands zijn, Metallica, Linkin Park en System of a Down. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 Tjah...ik heb er meerdere...The Freak, DJ Tiësto en Ron van den Beuken precies Tiesto en Ron Van den Beuken zijn keigoed maarre van den beuken wel een aparte naam (denk eens door) sorry ik ben wel 18 mar ik voel me altijd nog 14 Reageren
Tim14 Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 Darkraver.. echt goeie muziek ik heb bijna alles van die gast ik heb aleen niet echt een favo band Reageren
Thabit Geplaatst: 18 juli 2004 Rapport Geplaatst: 18 juli 2004 Tjah...ik heb er meerdere...The Freak, DJ Tiësto en Ron van den Beuken precies Tiesto en Ron Van den Beuken zijn keigoed maarre van den beuken wel een aparte naam (denk eens door) sorry ik ben wel 18 mar ik voel me altijd nog 14 Maar van den beuken past wel bij zijn soort muziek! Reageren
Thabit Geplaatst: 20 juli 2004 Rapport Geplaatst: 20 juli 2004 Linkin Park, ik ken die naam wel maar welke nummers zingt hij dan? :huh: Reageren
MightyDuck Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 Het is een Rap/metal band. Bestaande uit een DJ, een bassist, drummer, gitarist en een zanger natuurlijk Bekende nummers zijn: In the end Crawling Numb From the inside Faint en hun nieuwe single Breaking the Habit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.