liltuner Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 Tja,ik wil me niet op mijn schouders kloppen maar ik heb ook wel fans ben zelf Dj nick Reageren
Q Dude Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 mmm... kan eigenlijk niet kiezen dus ik hou het bij: Limp Bizkit en de Offspring Reageren
The Outlaw Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 Mijn echte favo bands zijn: The Police - Every breath you take Level 42 - Lessons in love Simple Minds - Won't you forget about me?? Genesis - I can't dance Reageren
mart Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2004 the mars volta defacto at the drive in mr. bungel children of bodom Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Tjah...ik heb er meerdere...The Freak, DJ Tiësto en Ron van den Beuken precies Tiesto en Ron Van den Beuken zijn keigoed maarre van den beuken wel een aparte naam (denk eens door) sorry ik ben wel 18 mar ik voel me altijd nog 14 Maar van den beuken past wel bij zijn soort muziek! ja dat is waar lekker beuken met die handel Reageren
Robienske Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Wow, ik heb er veel. Een beetje rock. The offspring, Queens of the stone age, Rammstein, ... Reageren
Robienske Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Wow, ik heb er veel. Een beetje rock. The offspring, Queens of the stone age, Rammstein, ... Reageren
djvinnie Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Dj tiesto Cker weten!! Dj Vinnie ook he Hebben jullie Tiesto ook gezien bij de opening van de spelen?? Jullie kunnen Tiesto allemaal zo zwart maken als je wilt, maar wie heeft er ooit een andere band of DJ gezien bij de opening van zo'n groot evenement?? Zijn optreden is door honderden miljoenen mensen bekeken over de hele wereld! Reageren
Harrow Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 geef my maar DJ Pavo, Luna, Technoboy of Pila. Hardstyle!!!! :ph34r: Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Mijn favoriete dj is Dj Tiesto en een favoriete band of zo heb ik niet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.