SNIPER44 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) hallo, ik heb juist het spel gekocht. de install is gedaan ook alle accounts zijn gedaan. dus ik wou het spel opstarten en beginnnen spelen. tot opeens hij zegt dat ik me moet aanmelden met mijn windows live account. dus dat doe ik ook. dan druk ik op ja voor een update te installeren en ineens komt er terug op 'you have to sign in with a windows live account ...' enzo gaat dat heel de tijd opnieuw. heeft iemand hiervoor een oplossing? iemand? Bewerkt: 24 december 2008 door SummerBase Reageren
2fast{0} Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Heb je je account geactiveerd op Live, want als je een Hotmail account hebt moet je hemt eerst activeren. Misschien nog even de installatie tutorial doorlezen of je alles gedaan hebt: klik Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) ik heb echt alles gedaan en het lukt me maar niet EDIT: laat maar, ik heb het al gevonden Bewerkt: 25 december 2008 door SNIPER44 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.