ebkchiller12345 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) heey ik kan met gta IV op de pc wel online maar, ik krijg het niet voor elkaar hoe je in een level komt. ik heb een account op www.rockstargames.com/socialclub ik heb een live account ik kan ook inloggen. maar verder staat er neit veel in het boekje ik heb wat uitgeprobeerd maar kwam er niet uit. het account van socialclub staat ook in verbinding met windows live account. kan iemand me helpen? mvg Bewerkt: 24 december 2008 door ebkchiller12345 Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 start je singleplayer game, open je telefoon met pijltje naar boven, en dan staat daar Multiplayer, daar dus Reageren
ebkchiller12345 Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 start je singleplayer game, open je telefoon met pijltje naar boven, en dan staat daar Multiplayer, daar dus dank je ik kijk even als het werkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.