pipooh Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 hey gtaforumleden ik heb gta4 voor ps3, en zou dus normaal trophies moeten krijgen bij voltooiingen van missies ofzo. ik heb het spel al eens uitgespeeld, maar ik had geen trophies gekregen.. weet iemand hoe dit komt? is dit een bug aan het spel? (ik denk niet aan de ps3, want ik heb wel al trophies van andere games.. als iemand hetzelfde probleem heeft, of weet wat ik moet doen.. bedankt pipooh ps: merry christmas and a happy newyear!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Zit je wel op het internet dan? denk niet dat je die trophies krijgt als je niet op het internet bent, en niet bent ingelogd oid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Waarschijnlijk heb je het spel uitgespeeld met een oude saved game. Daarbij kun je geen trophies behalen, omdat die er later (bij een update) zijn bijgevoegd. Je zal een nieuwe saved game moeten beginnen om trophes te kunnen behalen (uitgezonderd multiplayer trophies). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Zit je wel op het internet dan? denk niet dat je die trophies krijgt als je niet op het internet bent, en niet bent ingelogd oid. je hoeft niet ingelogd zijn om trophies te halen. en je moet zelf geen internet hebben. ontopic:ben je al aan een nieuw game begonnen voor er trohies waren?, anders zou ik nog eens herbeginnen. Bewerkt: 24 december 2008 door thug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Heb je die Update wel gedaan??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 hey gtaforumledenik heb gta4 voor ps3, en zou dus normaal trophies moeten krijgen bij voltooiingen van missies ofzo. ik heb het spel al eens uitgespeeld, maar ik had geen trophies gekregen.. weet iemand hoe dit komt? is dit een bug aan het spel? (ik denk niet aan de ps3, want ik heb wel al trophies van andere games.. als iemand hetzelfde probleem heeft, of weet wat ik moet doen.. bedankt pipooh ps: merry christmas and a happy newyear!! De trophys kunnen alleen bijeengevist worden in savegames van ná de introductie van de trophys. Ligt het daar misschien aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb het op de pc. Ik ben gewoon ingelogd, en als ik een nieuw spel start en ik haal de missie "Off the Boat" en ik druk op Home om naar Games for Windows - LIVE te gaan sta ik nog mooi tegen een vergrendelde troffee aan te kijken. En ik kan ook niet op multiplayer, omdat ik 'niet verbonden' ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb het zelf ook op de PC, eerder vrijgespeelde achievements, waar ik dus ook de popup van zag, zijn nu weer gelocked.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb het zelf ook op de PC, eerder vrijgespeelde achievements, waar ik dus ook de popup van zag, zijn nu weer gelocked.. Weird. Anders even R* mailen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Je krijgt geen trophies, omdat je de patch niet hebt gedownload, of je bent begonnen voordat die er was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.