Jump to content

belangrijk: PC savegame uitwisseling mogelijk!


soulbody

Recommended Posts

ik wist van de savegames al etc maar niemand heeft een 100% savegame voro PC geupload dus daar zit ik alleen op te wachten

ik denk dat de controlmap.dat geen nut heeft, het gaat toch om de save files..

oke, ik denk ook dat controlmap enkel een besturings file is. dit topic is alleen belangrijk dat de mods niet zeggen is niet mogelijk , slotje. en dat de mensen met 100% ook weten hoe te vinden. en ook niet denken dat het niet mogelijk is

Bewerkt: door soulbody
Link to comment
Delen op andere websites

ik wist van de savegames al etc maar niemand heeft een 100% savegame voro PC geupload dus daar zit ik alleen op te wachten

ik denk dat de controlmap.dat geen nut heeft, het gaat toch om de save files..

ja ik zit ook te wachten voor een 2e save die 100% is, dus als iemand zo vriendelijk is om er 1 te uploaden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

respect man _O_ thx :tu:

maar er staat achter 00 als ik er 01 van maar komt hij dan in het 2e slot

Logischerwijze wel ja, probeer het eens...

de controlbak.dat is ook nodig ik heb hem al getest. dit betekent dus dat alle savegames overwrited moeten worden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg een foutmelding van dat de savegame niet geladen worden. (Anders GfW account natuurlijk)

Nu ga ik deze proberen.

Mvg,

Flitskikker

bij mij doet de gene die jij nu noemt het ook

Bewerkt: door soulbody
Link to comment
Delen op andere websites

de sgta4** is dus je savegame die te vinden is in C:\Users\Username\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames (dit is een verborgen map dus link invoeren en niet van map naar map gaan
De map is bij mij niet vindbaar hoor.

er staat dit is een verborgen map dus link invoeren en niet via deze computer na c na users na je gebruikers naam na app data want dat lukt dus niet met een verborgen map

Bewerkt: door soulbody
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...