Jump to content

belangrijk: PC savegame uitwisseling mogelijk!


soulbody

Recommended Posts

GTA IV op de D:\-partitie zetten heeft geen invloed op de plaats van de savegames (althans, dit maak ik op uit het bestandspad wat in de hoofdpost staat vermeld). Dit hangt namelijk af van de plaats waar je je besturingssysteem (Windows XP, Vista) hebt geïnstalleerd.

Je moet dus naar één van je schijven gaan, bij 'Documents and Settings' [XP] of 'Users' [Vista] kijken, de map van je account openen, 'Application Data' [XP] of 'AppData' [Vista] openen, de map 'Local' [enkel Vista] openen en vervolgens 'Rockstar Games' -> 'GTA IV' -> 'savegames' openen. Let wel: je moet hiervoor 'verborgen mappen weergeven' aan hebben staan, dit werd hierboven echter ook al vermeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Misschien dat jullie hier wat aan hebben, http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=386144

hier staat beschreven hoe je de savegame van een ander kan gebruiken,

ook is er op tpb iemand die zijn savegame met zijn account gegevens heeft geupload.

Bij mij heeft het gewerkt, hopelijk werkt het ook bij jullie en hebben jullie er wat aan! :cya:

En btw je/jullie moet(en) wel wat verder kijken dan je neus lang is, het is te vinden, google is een TIP, mensen zeggen te snel dat ze iets niet kunnen vinden, meestal omdat ze te lui zijn, maar dit even terzijde :D

Bewerkt: door gtavcs
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben echt een noob in vista , maar hoe krijg ik 'm zichtbaar op vista? Want Extra> etc vind ik niet..

(Zie bijlage hoe het eruit ziet..)

Druk eens op de Alt toets. Volgens mij zal het dan wel tevoorschijn komen. Daarna dus naar Extra -> Mapopties -> Weergave -> Verborgen bestanden en mappen -> Verborgen bestanden en mappen weergeven. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik krijg een foutmelding van dat de savegame niet geladen worden. (Anders GfW account natuurlijk)

Nu ga ik deze proberen.

Mvg,

Flitskikker

Moet je alles over zetten en vervangen of hoe zit et ? Want als ik alleen puur de savegame over zet krijg ik een error met Check your Harddisk. Ik wil wel mn eigen savegame bewaren en kunnen spelen :)

(En hoe kan je dan van profiel switchen ? Kan alleen mn eigen offline account van windows live games kiezen en niks anders... Moet je dan ingame van profiel kunnen wisselen want ik heb net geprobeerd alles te vervangen (nadat ik een backup gemaakt had) en ik kreeg gewoon mn eigen savegame wat op 44,51% is.)

Dit is niet meer nodig ben daar al uit :)

Bewerkt: door Rbj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg een foutmelding van dat de savegame niet geladen worden. (Anders GfW account natuurlijk)

Nu ga ik deze proberen.

Mvg,

Flitskikker

Moet je alles over zetten en vervangen of hoe zit et ? Want als ik alleen puur de savegame over zet krijg ik een error met Check your Harddisk. Ik wil wel mn eigen savegame bewaren en kunnen spelen :)

(En hoe kan je dan van profiel switchen ? Kan alleen mn eigen offline account van windows live games kiezen en niks anders... Moet je dan ingame van profiel kunnen wisselen want ik heb net geprobeerd alles te vervangen (nadat ik een backup gemaakt had) en ik kreeg gewoon mn eigen savegame wat op 44,51% is.)

Dit is niet meer nodig ben daar al uit :)

de savegame loopt samen met je xlive account dit komt omdat de xlive een totaal onthoudt van al je achievements in iedere game die je hebt en daardoor moet het samen gaan met het spel. als je het niet begrijpt het zit voor iedereen een beetje raar in elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...