scaperun40 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 hoi hoe kan ik de filmpjes die ik heb gemaakt met de toets f2 van gta IV (voor pc) op mijn computer zetten ? b.v.d. scape.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Na het maken van een aantal filmpjes met de F2 toets ga je met je telefoon naar de 'Video editor'. Er zal je gevraagd worden of je door wilt gaan want alle niet opgeslagen bestanden gaan verloren, dus opslaan is even handig. Hier kun je nu filmpjes samenvoegen en muziek onder je filmpjes zetten, beetje uitvogelen is hier de techniek. Als je een filmpje gemaakt moet je hem eerst saven door op 'F6' te klikken, als je dat gedaan hebt ga je naar Upload bovenaan en stuur je je filmpje naar Rockstar Social Club, nu is je filmpje online op de site. Veel succes! Bewerkt: 24 december 2008 door 2fast{0} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
scaperun40 Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 kan ik het ook op mijn pc downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.