Jump to content

[PC] Lichtteksten Star Junction (Opgelost!)

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien ik nu alle eilanden heb vrijgespeeld op de PC-versie, ben ik eens wat speciale plekken gaan bezoeken. Op een gegeven moment was ik bij Star Junction met al die flitsende reclame en toen viel het mij op dat er geen lichtteksten te zien waren op de plekken waar dat wel zou moeten (in ieder wel geval op de Xbox 360).

Nu vraag ik mij af of dit aan mijn instellingen ligt of dat bijna iedereen dit niet ziet. Let op: dit gaat dus enkel en alleen over de PC-versie! Ik kon nog geen screens of video's vinden waarop de teksten te zien waren en dat erbij stond dat het van de PC-versie was.

Op de volgende plekken zouden sowieso lichtteksten moeten staan: SnapMap. Met de klok mee van bovenaf: gebouw tussen twee wegen met een banner rondom, links van de Cluckin Bell, Cabaret Club, de beurs (uit de eerste trailer waar deze vol in beeld is).

Dus als je het ziet, post dan ook gelijk je instellingen (qua resolutie, renderkwaliteit en texturekwaliteit). Alvast bedankt! :)

Geplaatst:

Ik snap niet echt wat je bedoelt, ik weet niet zo goed waar lichtteksten moeten staan en waar niet. Ik heb wat plaatjes gemaakt, maar wel overdag.

post-100359-1230148186_thumb.jpg

post-100359-1230148195_thumb.jpg

post-100359-1230148202_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik denk dat Thundercover de teksten bedoelt die van rechts naar links gaan, zoals je ook wel eens ziet bij sommige screensavers van je computer, bedoeld. Idd in Gta Liberty City Stories zaten ze, op na genoeg de zelfde plaats, er wel in.

Ik zou het zelf niet weten, stoor me er verder ook niet aan als ze er niet zijn :puh:

Geplaatst:
Ik denk dat Thundercover de teksten bedoelt die van rechts naar links gaan, zoals je ook wel eens ziet bij sommige screensavers van je computer, bedoeld. Idd in Gta Liberty City Stories zaten ze, op na genoeg de zelfde plaats, er wel in.

Inderdaad, de teksten die van links naar rechts gaan. Zie ook hier en hier (links).

@ Lance_Ryder_Wilson: Op je onderste plaatje zou bijvoorbeld onder "presents" wat moeten bewegen, maar dat is bij jou dus blijkbaar ook niet. :(

Geplaatst:

Inderdaad, de teksten die van links naar rechts gaan. Zie ook hier en hier (links).

@ Lance_Ryder_Wilson: Op je onderste plaatje zou bijvoorbeld onder "presents" wat moeten bewegen, maar dat is bij jou dus blijkbaar ook niet. :(

Op de PS3 zie ik ze iig wel :puh:

Maar ik zou nog eens goed kijken?

Geplaatst:
Ik neem aan een fout in de Xbox versie, want ik zie ze ook op de Playstation3 versie.

Foutje van mij in mijn eerste post: ze zijn er wel op de X360 en de PS3, maar bij mij niet op de PC.

Damn, ik ben het gewoon niet gewend om in dit deel van het forum topics te maken. :7

Geplaatst:

*bumpje*

Kunnen mensen nog kijken en aangeven of zij de lichtteksten wel zien? Het gaat om de PC-versie van GTA4. :)

Geplaatst: (bewerkt)

misschien omdat je graphics te laag staan? ik weet niet waarop je hem draait low-medium-high

Weet niet zeker hoor ik heb geen gta iv voor pc

Bewerkt: door Gta_on_ps3
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie ze ook niet, 'k heb er dan ook niet extra goed naar gekeken. Star Junction is toch in Alqonquin?

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:
Ik zie ze ook niet, 'k heb er dan ook niet extra goed naar gekeken. Star Junction is toch in Alqonquin?

Yep

Geplaatst:
Ik neem aan een fout in de Xbox versie, want ik zie ze ook op de Playstation3 versie.

nooit opgemerkt en ik heb ook de box versie ^_^

Geplaatst:

Ik heb het toevallig gezien,

bij star junction heb ik ze gezien,

ze gaan grouwens wel van rechts naar links, anders lees je de woorden verkeerd om :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...