Robando Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Bij mij doen ze het ook niet ik speel normaal op medium dan doen ze het niet. En als ik op low speel doen ze het ook niet. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Ik heb nu wel goed gekeken, oftewel echt gaan zoeken, maar Nee niet gevonden. Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 bij mij doen ze het gewoon Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 bij mij doen ze het gewoon Welke settings heb jij dan? Ik heb textures op med, en render op high, en ik zie helemaal niets Reageren
ddaemen Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) om even het voorbeeld te nemen van het 3e plaatje in de 2e post in dit topic: onder "presents" draait bij mij ook nix 1280x1024 (high/highest), view distance = 50, detail distance = 100 Bewerkt: 7 januari 2009 door ddaemen Reageren
ikt Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) De dingen die je op het einde van het volgende filmpje tegenkomt? Ik ben nog niet in Algonquin @ PC http://www.youtube.com/watch?v=WqAx-JUpQKA&fmt=18 (Vanaf 4:00) (Is de gemodde xbox versie) Bewerkt: 8 januari 2009 door ikt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 *Bump* :$ Ik heb er eerlijk gezegd na de 2de patch niet op gelet. Maar met de 3de patch zijn ze wel degelijk zichtbaar, zelfs met een Pentium D en alle grafische instellingen lager dan laag. PS Screen is gemaakt in MultiPlayer. Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Inderdaad, ook ik zie ze nu. Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Volgens de changelist van Rockstar zou het inderdaad met de derde patch verholpen zijn: # Scrolling signboards * Activate missing scrolling signboard text (ie. highway signs, Star Junction, Clock Tower Sign) Ik zal het straks ook zelf even controleren. Bedankt voor het melden, _KoE_Mzungu! Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 yep, met de derde patch word dit gefixt. Ik zie ze nu ook btw Reageren
kvbmaster Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) ik zie ze nu ook en ik heb ze ook gezien in de ondergrondse tunnel van algonqiun naar alderney aan die borden bovenaan:P EDIT: je ziet ze eigelijk overal XD ik kom nu de tijd tegen op de brug van colony island naar broker toe:P een enorm bord maarja nu valt het op XD Bewerkt: 27 maart 2009 door kvbmaster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.