Jump to content

Kan niet online


Bezeker

Recommended Posts

Ik heb een paar uur geleden mijn GTA IV gekocht. Nu heb ik een probleem met de online functie.

Wanneer ik online wil log ik in windows live. dan staat er: Downloading profile, this can take a minute. en dan als die klaar is zegt hij dat er een update beschikbaar is voor deze game en vraagt hij of ik het wil installeren. Ik klik op ja en dan installeert hij. Als GTA IV daarna opnieuw start wil ik inloggen in windows live en sluit GTA plots af. en als ik daarna in wil loggen komt hij weer met diezelfde update. Is er een oplossing hiervoor?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar uur geleden mijn GTA IV gekocht. Nu heb ik een probleem met de online functie.

Wanneer ik online wil log ik in windows live. dan staat er: Downloading profile, this can take a minute. en dan als die klaar is zegt hij dat er een update beschikbaar is voor deze game en vraagt hij of ik het wil installeren. Ik klik op ja en dan installeert hij. Als GTA IV daarna opnieuw start wil ik inloggen in windows live en sluit GTA plots af. en als ik daarna in wil loggen komt hij weer met diezelfde update. Is er een oplossing hiervoor?

Zou je die update niet over kunnen slaan want bij mee deed hij net nog prima na de update.

Of misschien als je de patch van het forum download, misschien krijg je dan de vraag niet meer of je de patch nog downloaden wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je die update niet over kunnen slaan want bij mee deed hij net nog prima na de update.

Of misschien als je de patch van het forum download, misschien krijg je dan de vraag niet meer of je de patch nog downloaden wilt.

Als ik op nee klik meldt het me gewoon af bij Games for Windows Live en kan ik een offline-profiel maken maar dan kan ik alsnog niet online of achievements opslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...