kees1991 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hallo, Ik wil deze vakantie een canon camera kopen. Op school heb ik nu fotografie en ik vind dit het leukste vak dat ik heb, ik DENK dat ik mischien wel verder wil gaan in de fotografie en misschien wel fotograaf wil worden. Enkel weet ik dat niet zeker want ik wil mij hele leven al iets met grafische chit als websites volders en posters. Nu heb je daar ook een goede camera voor nodig dus ik heb een camera nodig. nu scheelt het allen tussen de 1000D en de 450D wel wat geld en is het het dat extra geld waart om de 450D te kopen? ik ga hen niet dagelijks gebruiken maar wel wekelijks/maandelijks. opzig heb ik het geld wel voor de 450D maar ik word ook bijna 18 en wil heel graag een auto koopen dan dus wil het wel goed besteden. ik heb ook al op internet gekeken en naar de plaatselijke foto speciaal zaak geweest nou was daar een oude zak die niet echt vriendelijk tegen mij deed en op internet vindt ik niet echt iets nuttigs. dus mischien kunnen jullie mij helpen met de keuze.. Groeten Martijn H Reageren
Think Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Vraag het eens aan je leerkracht fotografie. Normaal gezien zou hij/zij het meeste van fototoestellen moeten weten. Lijkt me toch logisch. Reageren
the_dan Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 de 450d heeft meer kwaliteit en dergelijke maar zelf zou ik gaan voor een goedkope 30d heb me 30d 2e hands op marktplaats gekocht met lens voor 600 euro met optionele grip + 6500 fotos op de teller dus een perfecte deal zoek ook zoiets en als je fotograaf wilt worden.. het is een erg leuk beroep succes met je keuze Ps vraag het op zoom.nl daar hebben ze veel verstand van cameras Reageren
chopperboy Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik heb zelf de 1000D, en die bevalt mij uitstekend. De 450D heb ik ook enige ervaring mee. Vind de prijs/kwaliteit van de 1000D beter, aangezien hij in kwaliteit en opties niet eens heel erg veel verschilt met de 450D. De 450D is nét ietsje beter, maar dat is op de foto nauwelijks terug te vinden. Niet dat de foto's slecht zijn, maar als je dezelfde plaat maar dan van de 1000D er naast zou leggen, zie je nauwelijks verschil... Ik zou dus voor de 1000D gaan. Houd internet in de gaten, ik heb de mijne bijna nieuw met garantie voor €275 gekocht... Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik heb het mijn vader verteld (hij is professioneel fotograaf) en hij heeft ze allebei gehad. Zijn antwoord luidde: De 450D. Het kost misschien wel wat meer, maar dan krijg je ook een veel betere prijs. Reageren
chopperboy Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 450D is qua kwaliteit idd beter, maar als je wat centjes uit wilt sparen, is de 1000D beter in prijs/kwaliteit verhouding... Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 450D is qua kwaliteit idd beter, maar als je wat centjes uit wilt sparen, is de 1000D beter in prijs/kwaliteit verhouding... Dat wel, maar als je iets extra's uitgeeft voor de 450D dan heb je zeker geen spijt ervan. Reageren
chopperboy Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 maar ik bekijk het van de prijskant he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.