luxaflex Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Ik zit nog aan het begin van het spel. Ik snap niet helemaal wat ik moet doen. Hoe werkt het met de opdrachten, met die cirkel links onder. ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Ik zit nog aan het begin van het spel. Ik snap niet helemaal wat ik moet doen. Hoe werkt het met de opdrachten, met die cirkel links onder. ? Ok, eerst en vooral: Die cirkel links onder is je radar. Die toont waar je je bevindt (een soort GPS). De linkergroene balk is je leven, en de rechterblauwe balk is je armor (als je armor draagt). Op deze radar komen letters zoals de R (van Roman), de V (van Vlad), enz... Om een missie te starten moet je naar zo'n letter rijden, en in de marker lopen. Dan begin je een opdracht. Hopelijk ben je hier wat mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Die cirkels links onder staan op je radar, daar moet je heen gaan en als je er bent moet je in een soort van checkpoint gaan staan. Hoe die eruit ziet, now idea. Dan start een missie en die legt zichzelf vanzelf uit. Ook kan je wikigta.nl raadplegen voor hulp bij missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Die cirkels links onder staan op je radar, daar moet je heen gaan en als je er bent moet je in een soort van checkpoint gaan staan. Hoe die eruit ziet, now idea. Dan start een missie en die legt zichzelf vanzelf uit. Ook kan je wikigta.nl raadplegen voor hulp bij missies. luxaflex bedoelt de hele radar niet 't rondje wat in de radar bevesigt als je met iets bezig bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Dit is dus weer een reden dat je 18+ moet zijn om gta IV te spelen heh.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 moet je 18+ zijn om te weten dat link onder de radar is? nee.. want toen ik voor 't eerst een spel speelde waar een radar bij zat wist ik ook wel dat dat een radar was.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 moet je 18+ zijn om te weten dat link onder de radar is? nee.. want toen ik voor 't eerst een spel speelde waar een radar bij zat wist ik ook wel dat dat een radar was.. *kuch* sarcasme *kuch* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
luxaflex Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Ik zit nog aan het begin van het spel. Ik snap niet helemaal wat ik moet doen. Hoe werkt het met de opdrachten, met die cirkel links onder. ? Ok, eerst en vooral: Die cirkel links onder is je radar. Die toont waar je je bevindt (een soort GPS). De linkergroene balk is je leven, en de rechterblauwe balk is je armor (als je armor draagt). Op deze radar komen letters zoals de R (van Roman), de V (van Vlad), enz... Om een missie te starten moet je naar zo'n letter rijden, en in de marker lopen. Dan begin je een opdracht. Hopelijk ben je hier wat mee Ik ben er uit hoor. Helemaal gesnapt. Bedankt voor de tip :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
luxaflex Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Dit is dus weer een reden dat je 18+ moet zijn om gta IV te spelen heh.. Ja voor sommige dingen moet je 18 zijn, klopt. Maar dat waar de meeste 50 jaar geleden 18 voor moesten zijn had ik al op mijn 10 door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
luxaflex Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 moet je 18+ zijn om te weten dat link onder de radar is? nee.. want toen ik voor 't eerst een spel speelde waar een radar bij zat wist ik ook wel dat dat een radar was.. *kuch* sarcasme *kuch* Ik ben er inmiddels al uit hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
luxaflex Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Die cirkels links onder staan op je radar, daar moet je heen gaan en als je er bent moet je in een soort van checkpoint gaan staan. Hoe die eruit ziet, now idea. Dan start een missie en die legt zichzelf vanzelf uit. Ook kan je wikigta.nl raadplegen voor hulp bij missies. luxaflex bedoelt de hele radar niet 't rondje wat in de radar bevesigt als je met iets bezig bent. Ik ben er inmiddels uit hoor. Bedankt voor de tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 je kan natuurlijk ook de editknop gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 In het boekje staat volgens mij alles... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.