Jump to content

Grand Teft 4


luxaflex

Recommended Posts

Ik zit nog aan het begin van het spel. Ik snap niet helemaal wat ik moet doen. Hoe werkt het met de opdrachten, met die cirkel links onder. :N ?

Ok, eerst en vooral: Die cirkel links onder is je radar. Die toont waar je je bevindt (een soort GPS). De linkergroene balk is je leven, en de rechterblauwe balk is je armor (als je armor draagt). Op deze radar komen letters zoals de R (van Roman), de V (van Vlad), enz... Om een missie te starten moet je naar zo'n letter rijden, en in de marker lopen. Dan begin je een opdracht.

Hopelijk ben je hier wat mee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die cirkels links onder staan op je radar, daar moet je heen gaan en als je er bent moet je in een soort van checkpoint gaan staan. Hoe die eruit ziet, now idea. Dan start een missie en die legt zichzelf vanzelf uit. Ook kan je wikigta.nl raadplegen voor hulp bij missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Die cirkels links onder staan op je radar, daar moet je heen gaan en als je er bent moet je in een soort van checkpoint gaan staan. Hoe die eruit ziet, now idea. Dan start een missie en die legt zichzelf vanzelf uit. Ook kan je wikigta.nl raadplegen voor hulp bij missies.

luxaflex bedoelt de hele radar niet 't rondje wat in de radar bevesigt als je met iets bezig bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nog aan het begin van het spel. Ik snap niet helemaal wat ik moet doen. Hoe werkt het met de opdrachten, met die cirkel links onder. :N ?

Ok, eerst en vooral: Die cirkel links onder is je radar. Die toont waar je je bevindt (een soort GPS). De linkergroene balk is je leven, en de rechterblauwe balk is je armor (als je armor draagt). Op deze radar komen letters zoals de R (van Roman), de V (van Vlad), enz... Om een missie te starten moet je naar zo'n letter rijden, en in de marker lopen. Dan begin je een opdracht.

Hopelijk ben je hier wat mee ;)

Ik ben er uit hoor. Helemaal gesnapt. Bedankt voor de tip :tu: :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

moet je 18+ zijn om te weten dat link onder de radar is? nee.. want toen ik voor 't eerst een spel speelde waar een radar bij zat wist ik ook wel dat dat een radar was..

*kuch* sarcasme *kuch*

Ik ben er inmiddels al uit hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die cirkels links onder staan op je radar, daar moet je heen gaan en als je er bent moet je in een soort van checkpoint gaan staan. Hoe die eruit ziet, now idea. Dan start een missie en die legt zichzelf vanzelf uit. Ook kan je wikigta.nl raadplegen voor hulp bij missies.

luxaflex bedoelt de hele radar niet 't rondje wat in de radar bevesigt als je met iets bezig bent.

Ik ben er inmiddels uit hoor. Bedankt voor de tip :tu:;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...