Jump to content

Goede PC maar geen textures.. GTA IV


ratte1

Recommended Posts

gtaiverror-1.jpg

Wat betekent die resource usage 1419 / 229

NOGMAALS mijn drivers zijn up-to-date van mijn videokaart, en heb de patch ook en heb 4 GB geheugen.

Um, wil je je videokaart dood hebben?

Niet echt, ik speel het spel nu wel redelijk, maar het beeld is gewoon brak.. en dat is jammer, dus hoe kan ik wel spelen zodat het er wel goed uit ziet?

Link to comment
Delen op andere websites

View distance lager en resource usage GROEN!

Waarom 85hz?? 50 hz is meer dan genoeg voor da spel.

lol niet moejlijk dat jij zoveel probelemen heb je zit 1 gb boven het geheugen van je videokaart

jou vga heeft 250 mb dus mag da niet hoger zijn he wat is de oorzaak ? meer dan de helft kan die niet opslaan dus kom je dingen te kort in je spel

Link to comment
Delen op andere websites

View distance lager en resource usage GROEN!

Waarom 85hz?? 50 hz is meer dan genoeg voor da spel.

lol niet moejlijk dat jij zoveel probelemen heb je zit 1 gb boven het geheugen van je videokaart

jou vga heeft 250 mb dus mag da niet hoger zijn he wat is de oorzaak ? meer dan de helft kan die niet opslaan dus kom je dingen te kort in je spel

sorry was voor ratte1 bedoelt

grt

Link to comment
Delen op andere websites

gtaiverror-1.jpg

Wat betekent die resource usage 1419 / 229

NOGMAALS mijn drivers zijn up-to-date van mijn videokaart, en heb de patch ook en heb 4 GB geheugen.

Um, wil je je videokaart dood hebben?

Als je videokaart echt dood wilt moet je hem maximaal overclocken.

Een game kan nooit je videokaart naar de bliksem brengen anders waren er meer games die dit ook konden doen. Zoals met Crysis of met Far Cry 2.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Probeer dit anders is mocht je nog problemen hebben. KLIK HIER!

Het is een engelse site dat is mischien niet handig voor iedereen.

Maar er staan genoeg uitleggen over hoe je GTA4 eventueel kan 'maken'.

Enigste wat ik afraad is die restrictie weghalen maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

*zucht* wèèr iemand die denkt dat zijn PC gta 4 op het aller hoogst kan spelen :S haal die -norestrictions uit de commands.txt en laat het spel lekker zelf bepalen wat je kan aan of uit zetten, immers zal je VGA kaart toch niet hoger kunnen als wat het spel aan geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

*zucht* wèèr iemand die denkt dat zijn PC gta 4 op het aller hoogst kan spelen :S haal die -norestrictions uit de commands.txt en laat het spel lekker zelf bepalen wat je kan aan of uit zetten, immers zal je VGA kaart toch niet hoger kunnen als wat het spel aan geeft.

*zucht* weer iemand die zeurt!! en die het beter weet :N

Link to comment
Delen op andere websites

*zucht* wèèr iemand die denkt dat zijn PC gta 4 op het aller hoogst kan spelen :S haal die -norestrictions uit de commands.txt en laat het spel lekker zelf bepalen wat je kan aan of uit zetten, immers zal je VGA kaart toch niet hoger kunnen als wat het spel aan geeft.

*zucht* weer iemand die zeurt!! en die het beter weet :N

ik zeur niet, en ik wil het ook niet beter weten, maar als ik al die screen shot zie (waar 1,4 GB gebruikt wordt terwijl je maar 230 MB hebt) en dàn nog eens een topic opent met volgende title "Goede PC maar geen textures.. GTA IV, help :(" + daarbij nog eens gek vinden waarom hij geen textures heeft. gaan bij mij alarm belletjes rinkelen.

Geen wonder dat het spel soepel loopt, hij heeft immers totaal niets van de omgeving geladen, dat zal de video kaart leuk vinden omdat hij dan niet de omgeving hoeft te renderen.

Link to comment
Delen op andere websites

*zucht* wèèr iemand die denkt dat zijn PC gta 4 op het aller hoogst kan spelen :S haal die -norestrictions uit de commands.txt en laat het spel lekker zelf bepalen wat je kan aan of uit zetten, immers zal je VGA kaart toch niet hoger kunnen als wat het spel aan geeft.

*zucht* weer iemand die zeurt!! en die het beter weet :N

ik zeur niet, en ik wil het ook niet beter weten, maar als ik al die screen shot zie (waar 1,4 GB gebruikt wordt terwijl je maar 230 MB hebt) en dàn nog eens een topic opent met volgende title "Goede PC maar geen textures.. GTA IV, help :(" + daarbij nog eens gek vinden waarom hij geen textures heeft. gaan bij mij alarm belletjes rinkelen.

Geen wonder dat het spel soepel loopt, hij heeft immers totaal niets van de omgeving geladen, dat zal de video kaart leuk vinden omdat hij dan niet de omgeving hoeft te renderen.

Correct me if I'm wrong : de 230mb die word aan gegeven klopt niet altijd heb ik al eens ondervonden ;) ik heb zelf een redelijke kaart maar hij heeft slechts 45mb aan dus ik vermoed dat er nog bugs inzitten.

mvg _gamer4life_

Link to comment
Delen op andere websites

*zucht* wèèr iemand die denkt dat zijn PC gta 4 op het aller hoogst kan spelen :S haal die -norestrictions uit de commands.txt en laat het spel lekker zelf bepalen wat je kan aan of uit zetten, immers zal je VGA kaart toch niet hoger kunnen als wat het spel aan geeft.

*zucht* weer iemand die zeurt!! en die het beter weet :N

hij verteld gewoon de waarheid hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...