Jump to content

Helikopter-tours trio.


Lance_Ryder_Wilson

Recommended Posts

Is het jullie wel eens opgevallen? Bij Helitours, vaak als ik daar aankom, dan lopen er 3 dezelfde, of bijna dezelfde maar met andere kleren mensen in een rechte lijn achter elkaar en maken dezelfde bewegingen op hetzelfde moment. Ze komen er ook niets zinnigs doen. Eerst zag ik er 3 priesters achter elkaar en vandaag 3 vrouwen. Geen Easter Egg lijkt me. Een bug? Een glitch?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat zijn helitours

De helitours kun je hier vinden. Het is een bedrijf die mensen tegen betaling helikopterritjes laat maken. Tegen betaling van een bedrag van 150 dollar kun je in een helikopter stappen en dan zal de begeleider je rond laten vliegen. Je kunt de helikopter zelf niet besturen, tenzij je de helikopter kaapt.

Zelf denk ik overigens dat het geen glitch óf easter egg is. Ze lopen zo omdat ze zo geprogrammeerd staan. Ze lopen langs verschillende hoeken om uiteindelijk op een locatie te komen. Als ze allemaal tegelijkertijd achter elkaar lopen maken ze dus ook dezelfde bewegingen.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat zijn helitours

De helitours kun je hier vinden. Het is een bedrijf die mensen tegen betaling helikopterritjes laat maken. Tegen betaling van een bedrag van 150 dollar kun je in een helikopter stappen en dan zal de begeleider je rond laten vliegen. Je kunt de helikopter zelf niet besturen, tenzij je de helikopter kaapt.

Zelf denk ik overigens dat het geen glitch óf easter egg is. Ze lopen zo omdat ze zo geprogrammeerd staan. Ze lopen langs verschillende hoeken om uiteindelijk op een locatie te komen. Als ze allemaal tegelijkertijd achter elkaar lopen maken ze dus ook dezelfde bewegingen.

JE kan er ook een archievment van krijgen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...