Jump to content

Paar kleine vraagjes


Lil-Jacob

Recommended Posts

heey

Ik heb een paar kleine vragen,

1. Als ik mijn auto heb gewassen in de wasstraat en ik rij weg, dan gaan allebei de voordeuren open, waarom?

2. Als ik bij stats kijk, dan zie ik (bijvoorbeeld bij Brucie) hoeveel like hij heeft. Daaronder staat hoeveel respect. Wat heb je aan die respect?

Grtz LJ

Link to comment
Delen op andere websites

heey

Ik heb een paar kleine vragen,

1. Als ik mijn auto heb gewassen in de wasstraat en ik rij weg, dan gaan allebei de voordeuren open, waarom?

2. Als ik bij stats kijk, dan zie ik (bijvoorbeeld bij Brucie) hoeveel like hij heeft. Daaronder staat hoeveel respect. Wat heb je aan die respect?

Grtz LJ

1. Beide voordeuren open? Dat is vreemd, misschien een bug... Probeer het eens bij een carwash op een andere locatie, kijken of je het dat weer hebt?

2. "Like" bouw je op door veel met vrienden rond te hangen en dingen te doen zoals darten etc. , "Respect" krijg je door het goed voltooien van missies, geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Beide voordeuren open? Dat is vreemd, misschien een bug... Probeer het eens bij een carwash op een andere locatie, kijken of je het dat weer hebt?

Ik heb dat altijd al gehad :puh: maar stoor me er verder niet aan maar wel vreemd, hij doet dat op elke locatie

grtz

Link to comment
Delen op andere websites

1. Beide voordeuren open? Dat is vreemd, misschien een bug... Probeer het eens bij een carwash op een andere locatie, kijken of je het dat weer hebt?

Ik heb dat altijd al gehad :puh: maar stoor me er verder niet aan maar wel vreemd, hij doet dat op elke locatie

grtz

Ik heb dit wel vaker gehoord,

Volgensmij idd een bug. Bij mij gebeurt dat weer niet.

Als je het over vriendschap hebt en uitgaan/dingen doen met brucie etc. kijk dan even hier.

http://nl.wikigta.org/wiki/Friendships_(GTA_IV)

Daar kun je zien wat je krijgt als je genoeg met vrienden omgaat.

ik denk dat je dat bedoelt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Beide voordeuren open? Dat is vreemd, misschien een bug... Probeer het eens bij een carwash op een andere locatie, kijken of je het dat weer hebt?

Ik heb dat altijd al gehad :puh: maar stoor me er verder niet aan maar wel vreemd, hij doet dat op elke locatie

grtz

Ik heb dit wel vaker gehoord,

Volgensmij idd een bug. Bij mij gebeurt dat weer niet.

Als je het over vriendschap hebt en uitgaan/dingen doen met brucie etc. kijk dan even hier.

http://nl.wikigta.org/wiki/Friendships_(GTA_IV)

Daar kun je zien wat je krijgt als je genoeg met vrienden omgaat.

ik denk dat je dat bedoelt ;)

haha oke,

maar over die vrienden dat snap ik wel ik heb alle special ambilities al vrijgespeelt, maar dat heeft alleen met like te maken, maar respect van hun dat snap ik niet maarja, verder niet belangrijk:P

Link to comment
Delen op andere websites

Nou als ik er net uit rij dan zie je al dat ze van het slot af zijn, dat ze open hangen, rij ik de bocht om dan vliegen ze open.

WHoa wel vreemd meschien is je cd vies ofzo of zitten er krasjes op.

Ik weet niet hoe die dueren open gaan?

Zo irritant is het trouwens toch niet? gewoon ff remmen en dan gas geven en ze zijn dicht?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...