Ice Banana Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Damn, wat is het laat... Heb even nog snel een signature gemaakt. Dit keer een vector gemixed met wat C4D. En andere gein erdoor gegooid. Rates? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Ice Banana , Ik vind jou sig's de mooiste van het forum. Niet omdat je een signature aanvraag voor mij voltooid hebt, Maar omdat je overal effecten in propt . Waarom maak je eigenlijk geen signature's voor jezelf? Je hebt geen border, Maar dat vind ik ook niet nodig als je het zwart maakt. Ik vind de tekst er ook uit springen, En dat vind ik ook mooi . En wat ik het allermooiste vind, Is de render. Ik vind het heel goed ingeblend, En het leek wel of ze eerst iets in haar linkerhand had, En het in haar mond stopte. Maar daar ga ik ook niet verder op in, Dat is ook goed weggewerkt. Je zult het bijna niet geloven, Maar voor zo'n meesterwerkje geef ik je een 10 . Prachtig werk Bewerkt: 25 december 2008 door Forumrunner Reageren
Pacified Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Héél mooi, ik bewonder je creaties Helaas kan ik de meeste sigs die ik maak niet instellen omdat ze te groot zijn Bewerkt: 25 december 2008 door Pacified Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.