Venzio Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Is er al een programma waarmee ik de textures van gta:iv kan bekijken, ik wil het pak van de N.O.O.S.E Agenten, gebruiken voor Niko, omdat die pakken stoer zijn. Bedankt alvast! Reageren
Tjerk Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Nee, ik dacht van niet. Maar >deze< blog kun je wel gaan volgen. Het is een blog over de Tool 'openIV'. Waarmee je Textures kunt veranderen. Reageren
K.O. Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Er is al wel degelijk een tool waarmee je de textures in elk geval kunt bekijken. Het heet SparkIV en je kunt het hier bekijken. Of het ook al mogelijk is om de textures daadwerkelijk te wijzigen weet ik niet. Reageren
Venzio Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Dat shirt van Playboy X, bijv. Die wil ik veranderen met dat begin shirt, weet iemand hoe dat gaat? Reageren
HA5H Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Dat shirt van Playboy X, bijv.Die wil ik veranderen met dat begin shirt, weet iemand hoe dat gaat? Je kunt hem volgens mij wel met SparkIV uit het spel halen, maar je kunt nog niks importeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.