thomas1010 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Hallo ik heb een vraag ik heb gisteren een mp4 gekregen en ik kan ermee e-books lezen . In welke formaat moet ik ze zetten want ik heb al geprobeert al pdf en gewone text Wie kan mij helpen a.u.b. Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Als je nu eens zegt welk type MP4 speler, dat zou al een stuk helpen. Tevens heb je vast wel wat boekjes erbij gekregen waar alles in uitgelegd staat. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Als je nu eens zegt welk type MP4 speler, dat zou al een stuk helpen.Tevens heb je vast wel wat boekjes erbij gekregen waar alles in uitgelegd staat. In de boekske staat niks over in welke formaat ik dat moet zetten. en ik heb een gewone mp4 van bartsmit gekregen zone http://www.bartsmit.com/shop/productDetail...efview%3Dsearch Als ik het niet kan vinden tot vrijdag ga ik de helpdesk bellen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Het heeft geen merk wat dus erg moeilijk wordt met zoeken op het internet, het kan gewoon haast niet dat het niet in de boekjes staat, gewoon onzin. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Oke ik heb het gevonden ik moest het in kladblok opslaan. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hallo ik heb een vraag ik heb gisteren een mp4 gekregen en ik kan ermee e-books lezen .In welke formaat moet ik ze zetten want ik heb al geprobeert al pdf en gewone text Wie kan mij helpen a.u.b. Kladblok is toch gewone text? Dat had je dan toch al geprobeerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.