Jump to content

Revolution-Designes Vs. Corneria

Recommended Posts

Geplaatst:

corneria

Sorry hoor maar wat heb jij in vredesnaam gedaan? Je plakt 2 vage renders in je signature, pakt een paar rare kleuren en brushes en dondert ze zo over je hele signature heen, jonge jij moet nog veel leren neem ik aan. Probeer een render goed met je brushes te laten combineren, en als je 2 renders plaats, laat ze dan beide goed combineren met de rest van je signature. Je tekst is bijna niet te lezen en komt ook zeker niet overheen met de rest van je signature, en ook niet eens een border, vind het erg jammer maar ik vind dit echt een amateur werk en zou ik hier geen eens een cijfer voor durven geven.

Revolution-Designes

Bij jou zie ik ook weer dat gepruts wat ik ook bij corneria zie, maar ziet het geheel er al ietwat beter uit. Je achtergrond is wel redelijk gedaan, maar wat je dan over je achtergrond en over je render heen gooit slaat alles. Je moet het proberen te combineren, met vele verschillende brushes of C4D's of iets anders wat je maar hebt, probeer het netjes te laten en niet overal wat kladderen en zien wat er uit komt zo werkt dat niet, je moet wel weten waar je heen wilt. Je tekst vind ik met de rest van je signature ook te opvallend en die outer glow had dan ook niet gehoeven van mij en ook de maat vind ik weer te groot, ook jammer dat je niet eens even snel een border oom je signature heen doet, jammer.

Ben zoals je ziet van beide signatures niet te spreken, maar toch moet ik stemmen, mijn stem gaat naar: Revolution-Designes

Geplaatst:

Revolution-Designes verovert een plekje in de ranking met deze overwinning. Corneria is nog niet in diezelfde ranking opgenomen, dus voor hem veranderd er niets.

Revolution-Designes +1

Corneria -

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...