Jump to content

Auto rijden PC


Mr CJ

Recommended Posts

Hallo,

Hebbenn jullie ook het probleem als je aan het rijden bent, dat je wielen niet meer links/rechts kunnen draaien.

Ik heb dit regelmatig voor (meestal links)

Is dit een fout, of komt dit door te botsen?

Alhoewel ik het soms ook voor heb zonder te botsen

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Hebbenn jullie ook het probleem als je aan het rijden bent, dat je wielen niet meer links/rechts kunnen draaien.

Ik heb dit regelmatig voor (meestal links)

Is dit een fout, of komt dit door te botsen?

Alhoewel ik het soms ook voor heb zonder te botsen

Of je hebt een illegale versie of ja het komt door het botsen

Link to comment
Delen op andere websites

wil die dan helemaal niet meer een kant op? het rijden is wel veel anders dan in de vorige gta's als je volgas door blijft rijden en je moet een bocht nemen vlieg je bijna zeker van de weg af ik neem daarom altijd gas terug en vaak nog afremmen erbij:P

Link to comment
Delen op andere websites

wil die dan helemaal niet meer een kant op? het rijden is wel veel anders dan in de vorige gta's als je volgas door blijft rijden en je moet een bocht nemen vlieg je bijna zeker van de weg af ik neem daarom altijd gas terug en vaak nog afremmen erbij:P

Das zeker weten zo :puh:

Ik speel hem op de PS3 en ook daar zijn de auto's moeilijk te besturen.

Hoewel ik nu wel goed kan 'driften', snel kan rijden en veel auto's onder controle kan houden...

Maar dat komt vooral omdat ik het nu alweer veel heb gespeeld :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij maakt het allemaal niet uit ik kan nooit rijden in spellen XD race games verlies ik ook altijd missie's waarbij je moet achtervolgen moet ik meestal wel 5 keer over doen ik rij altijd overal tegenaan daarom schiet ik altijd op de banden van iemand die ik achtevolg gaat die niet zo snel:P

Bewerkt: door kvbmaster
Link to comment
Delen op andere websites

bij mij maakt het allemaal niet uit ik kan nooit rijden in spellen XD race games verlies ik ook altijd missie's waarbij je moet achtervolgen moet ik meestal wel 5 keer over doen ik rij altijd overal tegenaan daarom schiet ik altijd op de banden van iemand die ik achtevolg gaat die niet zo snel:P

Hahahah, in principe wel slim :puh:

Bij GTA Race of bij Race bijvoorbeeld, dan beuk ik iedereen gewoon met mijn Groene Infernus opzij ;)

En zorg ervoor dat iedereen de bocht uitvliegt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...