theway Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Happy X-mas heej ik wou ff aan jullie vragen, In welk land ben jij het meest tijdens de game?? In Broker, Dukes en Bohan? In Algonquin? of In Alderney? mvg theway thewayit'smeanttobeplayed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kvbmaster Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 ook een fijne kerst ik ben het meest in algonquin dat vind ik ook het mooiste stuk met die hoge gebouwen heb je mooie lange straaten om lekker op te rijden:P en om een choas te maken op de star junction ik vind die andere gedeelte's maar niets hebben of daar heb ik dan iets leuks gemist:P Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ook fijne kerstdagen. Ik ben het liefst in Algonquin. Mooie hoge gebouwen, een New York gevoel! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ojahoor Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 allereerst een fijne kerst Algonquin is naar mijn idee het mooiste echt new york:D super Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 allereerst een fijne kerstAlgonquin is naar mijn idee het mooiste echt new york:D super I agree Algonquin geeft mij het meeste New York-gevoel En... MERRY XMAS! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Dat New York gevoel heb ik dus liever niet Ik rij veel liever rond in Alderney Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Ik rij meestal in Algonquin of in dukes/broker. in Alderney vind ik het zo saai. veel industrie enz... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Broker "Fuck it stay in Hove Beach, everyone like us does!" Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Algonquin. Veel straten, veel lichtjes, 2 savehouses... perfect! Natuurlijk kom ik ook op Dukes, maar heel weinig in Broker en Bohan... Alderney vind ik ook wel leuk maar alleen het noorden, het zuiden is saai, er is niks te doen, te veel industrie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 ik heb eigenlijk precies dezelofde mening als hier benede, alleen die laatste zin: zuiden is saai. die vind ik niet echt kloppen, ik vind het wel leuk op gevangenen te treiteren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta_on_ps3 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Ik heb er geen een tot nu toe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 in het middelste land ben een egt stadsmens he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Gelukkig Nieuwjaar. xD Ik ben het meest op Algonquin, maar voor missies moet ik naar Alderney, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Ik vind toch ook wel Algonquin het leukst. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Algoquin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts