Jump to content

Waar is Vagos?


Honkbalpet

Recommended Posts

Ik heb gister alle Vagos gebieden overgenomen en er staat ook bij "stats" dat ze 0% over hebben.

Alleen blijven ze gang wars starten! Ookal zijn ze verslagen! Weet iemand hier iets op? Zijn ze toch nog niet helemaal uitgeroeid? Ik kan ze nergens meer vinden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister alle Vagos gebieden overgenomen en er staat ook bij "stats" dat ze 0% over hebben.

Alleen blijven ze gang wars starten! Ookal zijn ze verslagen! Weet iemand hier iets op? Zijn ze toch nog niet helemaal uitgeroeid? Ik kan ze nergens meer vinden...

Kijk naar hele kleine gebieden.

Zoals Mr. Sugo al zegt zijn er soms hele kleine gebieden over.

Let er maar eens op.

Want als je alle vagos hebt verslagen zouden er geen vagos gangs meer kunnen aanvallen.

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Mr. Sugo al zegt zijn er soms hele kleine gebieden over.

Let er maar eens op.

Want als je alle vagos hebt verslagen zouden er geen vagos gangs meer kunnen aanvallen.

"Honkbalpet" zei dat volgens stats de Vagos 0% gangterritoria meer hebben. GTASA rekent die procenten in aantal gebieden van het totaal, niet in oppervlakte, dus de kleine gebieden zijn dan allang overgenomen. Zoals gezegd is het een kwestie van de Ballas verslaan.
Link to comment
Delen op andere websites

De Ballas hebben niets te maken met de gebieden van de Vagos. Als elk gebied van de Vagos voor 100% is overgenomen zullen ze geen gebieden meer aanvallen. Én daar zit nu juist het probleem. Als je een gebied van de Vagos voor een deel, zeg 50%, overneemt staat dat bij de stats vermeldt als een geheel gebied. Dan lijkt het dus net of je al hun gebieden hebt veroverd, maar sommige (vaak maar één gebied) is niet voor 100% veroverd. Dit gebeurd doordat je wasted raakt tijdens een gangwar of als je het gebied verlaat tijdens een gangwar: hierbij is vaak dan wel in ieder geval de eerste wave gewonnen. Hoe voorkom je dit?

  • raak niet wasted tijdens een gangwar
  • win alle drie de waves
  • breek nooit een gangwar halverwege af

Gebeurd dit wel dan moet je heel goed naar de gebieden kijken qua kleur, gedeelde gebieden worden weergegeven in de combinatie van kleuren van de twee gangs die dat gebied delen. In het geval Grove Street + Vagos gaat het dus om een combinatie van geel en groen: lastig te zien! Een andere manier om een gedeeld gebied te herkennen is door te kijken naar de kleur van de letters rechts onderaan je scherm waarmee de namen van de wijken worden weergegeven. Bij een gedeeld gebied hebben deze letters een andere kleur dan wit. Hoe los je dit op?

  • Start nogmaals een gangwar in het/de gebied(en) dat/die word(t/en) gedeeld en zorg er nu wél voor dat je alle waves overwint.

Succes ^_^

PS Dat gebied in Bayside komt alleen voor in de eerste versie van het spel voor de PS2. In de PC, Xbox en Platinum (PS2) versie komt dit gebied niet voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het gelukt! ^_^

Nu nog even kijen of er nog meer an wars komen.

Er was nog een klein stukje een beetje geel maar nu heb ik het helemaal overgenomen.

Dat van die letters die anders kleurden kon ik alleen niet vinden.

Maar toch bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...