HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Een ding begrijp ik niet en dat is waarom je zou moeten betalen voor online spelen terwijl je internet thuis hebt. Waar slaat dat op ? Kijk, dat is dus ook 1 van de dingen waarom ik voor een PS3 heb gekozen. Dubbelop betalen, voor iets wat je precies hetzelfde kunt krijgen voor je PS3, terwijl je er op de PS3 niet voor hoeft te betalen Edit: Daarom zeg ik Muay... Koop een PS3 Bewerkt: 25 december 2008 door -Haakon- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Een ding begrijp ik niet en dat is waarom je zou moeten betalen voor online spelen terwijl je internet thuis hebt. Waar slaat dat op ? Dat komt omdat Microsoft steeds bezig is om X-Box Live sneller en beter te draaien, zoals eerder gezegd krijg je met regelmaat up-dates waardoor het On-Line Gamen nog beter en leuker is De PS3 draait inmiddels al op een wat oudere versie (werkt wel goed hoor, daar niet van) , maar daar komt ook niet zo snel een nieuwe versie aangezien ze geen geld verdienen op On-Line Gaming Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Enige wat ik wou weten was als ik zo'n Xbox360 koop van 150 euro en GTA IV erin stop, kan ik dan gewoon starten zonder al dat geziek? Maar zo te horen doet Xbox het heel slim ze pakken het heel erg slim aan zogenaamd 150 terwijl je niet weet dat je ook nog eens online moet betalen en daarbij ook nog extra dingen kopen zodat je '' normaal '' kunt gamen. En als ik internet heb ga ik echt niet nog eens betalen om online te spelen. En waar slaat dat op '' zodat je online beter kunt gamen '' ik bedoel online is toch fking online? wat bedoelen ze met beter? pure oplichterij van die microsoft ze pakken het gewoon hardstikke slim aan. Bewerkt: 25 december 2008 door Muay Thai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Een ding begrijp ik niet en dat is waarom je zou moeten betalen voor online spelen terwijl je internet thuis hebt. Waar slaat dat op ? Dat komt omdat Microsoft steeds bezig is om X-Box Live sneller en beter te draaien, zoals eerder gezegd krijg je met regelmaat up-dates waardoor het On-Line Gamen nog beter en leuker is De PS3 draait inmiddels al op een wat oudere versie (werkt wel goed hoor, daar niet van) , maar daar komt ook niet zo snel een nieuwe versie aangezien ze geen geld verdienen op On-Line Gaming Ze verdienen sowieso geld met de spelletjes en etc. En zo vaak zit niet iedereen constant op PSS. En ook daar is er genoeg te downen Ik houd mij persoonlijk meer bezig met online-gamen dan met dingen online kopen via Marketplace of PSS @muay: Volgens mij niet, je 360 kan dat niet aan, dus zoals ik al zei, moet je daarvoor een Externe HDD kopen. En om een beetje leuk te spelen wil je toch wel Multiplayer kunnen spelen. Dus moet je weer Xbox Live voor 60 euro per jaar bovenop je normale internetabbonnement betalen Bewerkt: 25 december 2008 door -Haakon- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) LOL!!!!!!!!! ik weet voldoende dankje wel voor je informatie. Xbox is gewoon fking naaierij. Bewerkt: 25 december 2008 door Muay Thai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Xbox is gewoon fking naaierij. Als jij het zegt Veel plezier met je PS3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Het lijkt alsof jij zelf wil geloven dat een Xbox360 de beste is. Dude wat hij zegt is toch geen gelul? en trouwens ik koop echt geen PS3 ze naaien je net zo hard met hun 400 euro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Het lijkt alsof jij zelf wil geloven dat een Xbox360 de beste is. Dude wat hij zegt is toch geen gelul? en trouwens ik koop echt geen PS3 ze naaien je net zo hard met hun 400 euro. Dan koop je helemaal geen console. Maar waarom heb je dan eigenlijk dit topic geopend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Omdat ik een Xbox360 wou kopen maar zo te horen stinkt dat ding volkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Omdat ik een Xbox360 wou kopen maar zo te horen stinkt dat ding volkomen. Ja ok Maar waar ben je van plan GTA IV dan voor te kopen? Of wil je hem nu voor de comp kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Omdat ik een Xbox360 wou kopen maar zo te horen stinkt dat ding volkomen. Ik heb net toch nog maar eens geroken, maar ik ruik er niets aan... Hmm, toch maar weer eens m'n neus snuiten Ik weet ook wel dat de XBox niet het beste is, maar wat jij zegt klopt ook niet, jij doet oordelen over beide consoles zonder dat je er ook maar iets van weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ik oordeel wat ik hier lees over de beide consoles. En ik heb GTAIV voor op de PC maar het blijkt dat mijn PC ( nog niet eens een jaar oud ) te oud is voor GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 En ik heb GTAIV voor op de PC maar het blijkt dat mijn PC ( nog niet eens een jaar oud ) te oud is voor GTA IV. Dat is inderdaad dat mooi kl*te, je geeft toch al snel een vermogen uit aan zo'n PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 En ik heb GTAIV voor op de PC maar het blijkt dat mijn PC ( nog niet eens een jaar oud ) te oud is voor GTA IV. Dat is inderdaad dat mooi kl*te, je geeft toch al snel een vermogen uit aan zo'n PC Daar ben ik het wel mee eens. Een console hoef je niet om de maand een nieuwer processor en videokaarten enz. in te stoppen en ervoor te kopen. Een PC wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.