tauruz Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Hey,,, Ik ben bezig met het maken van een eigen crime game en nee niet zo een van yourcrime.net of eigengame.nl of zoiets dergelijks. Het is dus een eigen script en ik zoek iemand die samen met mij en nog wat andere ingame admins de site wil onderhouden. Ik ben zelf 14 jaar ik zoek iemand met wel wat ervaring(hoeft niet monsterlijk veel het script is eral en is al getest er moet nog wel wat gefixt worden). Verder moet je vrijwel vaak online zijn want ik wil de site wel active hebben. Ben je geintresseerd??? voeg me dan even toe op msn: harmpie_et (at) hotmail DOT com of reageer op deze topic. Mvg Tauruz Bewerkt: 25 december 2008 door tauruz Reageren
frankyyguy Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hey,,,Ik ben bezig met het maken van een eigen crime game en nee niet zo een van yourcrime.net of eigengame.nl of zoiets dergelijks. Het is dus een eigen script en ik zoek iemand die samen met mij en nog wat andere ingame admins de site wil onderhouden. Ik ben zelf 14 jaar ik zoek iemand met wel wat ervaring(hoeft niet monsterlijk veel het script is eral en is al getest er moet nog wel wat gefixt worden). Verder moet je vrijwel vaak online zijn want ik wil de site wel active hebben. Ben je geintresseerd??? voeg me dan even toe op msn: harmpie_et (at) hotmail DOT com of reageer op deze topic. Mvg Tauruz Wat houd je crime game precies in? Is de storyline belangrijk? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Je mag hier geen mensen werven voor je site en email adressen zijn ook verboden op het forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.