Volgers 0 Gezegend kerstfeest en een voorspoedig nieuwjaar! Door Joriz, 25 december 2008 Bericht rapporteren Namens GTAGames.nl wens ik jullie allemaal een gezegend kerstfeest, een voorspoedig Nieuwjaar en veel Grand Theft Auto plezier toe! Maak er dus met Oud en Nieuw een knalfeest van, maar dan niet zo gevaarlijk als in GTA4 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Fijne kerstdagen en een geweldig Nieuwjaar! Party time! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Prettig kerstfeest iedereen! Ik ben nu op een kerstfeestje, maar dat weeerhoudt me er niet van om op Gtaforum te zitten. Bewerkt: 25 december 2008 door MegaPilot Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Zelfde, Joriz en de rest van de crew! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Bedankt kerstman! Ik wens ieder precies hetzelfde toe!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Beetje aan de late kant, Joriz. Desalniettemin wens ik ook iedereen hier een fijne kerst en (alvast) een gelukkig nieuw jaar toe!!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Dit jaar geen kerstfilmpje? Anyway, iedereen zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Zalige kerstdag nog voor vandaag en een gelukkig nieuwjaar toegewenst aan alle leden en aan R* voor weer een fantastisch spel!!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
mark-p Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Iedereen fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar! En ook een leuke vakantie....(om veel GTA te spelen) Greets, Mark Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Merry Xmas iedereen! Het is zalig om kerst in vakantie te hebben en niet bijvoorbeeld tijdens school. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Gelukkige kerstdagen. En ik had gehoopt op iets als dit. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Fijne feestdagen Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Fijne feestdagen iedereen! ^ En super 2009!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sniperx Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Fijne feestdagen iedereen, en een knallend oudjaar. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
a7xGTA Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Fijne Kerstdagen en een spetterend Nieuwjaar tegemoed!! lekker gamen in mijn vooruitzicht Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Namens GTAGames.nl wens ik jullie allemaal een gezegend kerstfeest, een voorspoedig Nieuwjaar en veel Grand Theft Auto plezier toe!
Maak er dus met Oud en Nieuw een knalfeest van, maar dan niet zo gevaarlijk als in GTA4
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites