Volgers 0 Gezegend kerstfeest en een voorspoedig nieuwjaar! Door Joriz, 25 december 2008 Bericht rapporteren Namens GTAGames.nl wens ik jullie allemaal een gezegend kerstfeest, een voorspoedig Nieuwjaar en veel Grand Theft Auto plezier toe! Maak er dus met Oud en Nieuw een knalfeest van, maar dan niet zo gevaarlijk als in GTA4 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Iedereen prettige kerst & nieuw jaar, en kijk uit met vuurwerk. als je vingers er af zijn kun je hier ook niet meer posten dus kijk uit Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een knallend oudjaarsfeest! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 fijne feestdagen iedereen!!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Iedereen prettig kerstfeest en een heel goed 2009 toegewenst!! Laten we er een mooi nieuw jaar van maken Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Fijne feestdagen en een heel gezond en gelukkig 2009. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 iedereen fijne feestdagen!!!!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR (niet de vingers opblazen bij nieuwjaar) Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
sanderth Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar!! Hopelijk volgend jaar weer veel GTA Releases!(vooral voor ps2 en pspXD heb niet zo'n goede pc en geen ps3 of 360) MVG, Sander. Bewerkt: 25 december 2008 door sanderth Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Prettige feestdagen, en een gelukkig Nieuwjaar. Ik wil wel even kwijt, dat ik het vorig jaar net iets origineler vond met dat filmpje... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Merry Christmas everyone! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 Vrolijk kerstfeest allemaal Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 26 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Ook namens mij, goede feestdagen toegewenst. En wees voral niet vorzichtig met vuurwerk want dat doe ik zelf ook niet, en vuurwerk hoort er gewoon bij. Bewerkt: 26 december 2008 door Sjorszzz Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2008 Ik ben nog wat laat, maar ik wil toch nog iedereen fijne kerstdagen toewensen en een sprankelend nieuw jaar! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 26 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2008 Ik ben ook laat, maar iedereen een gelukkig nieuwjaar en prettige kerstdagen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Namens GTAGames.nl wens ik jullie allemaal een gezegend kerstfeest, een voorspoedig Nieuwjaar en veel Grand Theft Auto plezier toe!
Maak er dus met Oud en Nieuw een knalfeest van, maar dan niet zo gevaarlijk als in GTA4
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites