Volgers 0 Gezegend kerstfeest en een voorspoedig nieuwjaar! Door Joriz, 25 december 2008 Bericht rapporteren Namens GTAGames.nl wens ik jullie allemaal een gezegend kerstfeest, een voorspoedig Nieuwjaar en veel Grand Theft Auto plezier toe! Maak er dus met Oud en Nieuw een knalfeest van, maar dan niet zo gevaarlijk als in GTA4 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 26 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2008 Fijne kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar iedereen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 26 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2008 Iedereen fijne kerstdagen en een voorspoedig 2009! In het speciaal aan de crew een Joriz. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 26 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Ik ben wel heel laat, maar toch nog prettige feestdagen!! ^^ Bewerkt: 26 december 2008 door GTA-Freak2 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2008 Fijne feestdagen iedereen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Staak-Wedstrijd Geplaatst: 26 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2008 Iedereen fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
jwester Geplaatst: 26 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2008 dank jullie wel! En jullie natuurlijk ook alle maal een fijne kerst en alvast een gelukkig 2009 met veel GTA!!!! GR. Jelle wester Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 26 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2008 Fijne feestdagen! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 26 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 december 2008 Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een knallend oudjaarsfeest! En diep van binnen vind ik dat jullie tog allemaal eeuwig mogen branden in de hel! xD GEINTJE!!! xD Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 december 2008 Eenieder fijne dagen en een voorspoedig 2009! En voor iedereen die vakantie heeft, geniet ervan! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 27 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 december 2008 fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar met veeel grand theft auto ook aan de crew van gtagames.nl laterz infernusX Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
DeNimRudeSam Geplaatst: 27 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 december 2008 PRETTIGE JAARWISSELING! btw als jullie nou allemaal nu jullie vingers af laten knallen met oud en nieuw, word het misschien wat rustiger op het forum Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 27 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 december 2008 PRETTIGE JAARWISSELING! btw als jullie nou allemaal nu jullie vingers af laten knallen met oud en nieuw, word het misschien wat rustiger op het forum Dan hoop ik dat IEMAND in (zam)god's naam z'n vingers eraf knalt Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 27 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 december 2008 Mooi 2009 toegewenst! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 28 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 28 december 2008 iedereen een leuk 2009 toegewenst van Corneria Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
DennisBerry Geplaatst: 28 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Iedereen wens ik ook een gelukkig en gezond nieuwjaar!! Op een gezegend GtaGames.nl jaar. Bewerkt: 28 december 2008 door berrygosie Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Namens GTAGames.nl wens ik jullie allemaal een gezegend kerstfeest, een voorspoedig Nieuwjaar en veel Grand Theft Auto plezier toe!
Maak er dus met Oud en Nieuw een knalfeest van, maar dan niet zo gevaarlijk als in GTA4
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites