HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Ik vond dit droge filmpje op Youtube en wist niet waar ik het moest plaatsen. Dus hier Hitler met zijn Copy of GTA IV: Hier zijn al zoveel parodieën op geweest, maar ik vond deze gewoon echt geweldig! Bewerkt: 25 december 2008 door -Haakon- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kvbmaster Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) ik vind wel dat die gelijk heeft dit filmpje was er ook alleen dan dat die aan het cheaten was op world of warcraft:P maar hijs wel lache alleen ik koop alsnog geen console:P Bewerkt: 25 december 2008 door kvbmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Oh god, er zijn zoveel "voice-overs" gemaakt van die scene, dat ik het echt niet meer kan waarderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Oh god, er zijn zoveel "voice-overs" gemaakt van die scene, dat ik het echt niet meer kan waarderen. Ja idd. Deze had ik zelfs al gezien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 sommige zijn wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ik had er ook al genoeg gezien, maar van deze kon ik wel genieten, omdat het heel herkenbaar is ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Pay Station Or CrapBox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Evan Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Deze is meesterlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 masterlijk! Maar ik hou het toch maar ff bij mijn pc versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Grappig, maar ik voelde wel ongeveer hetzelfde toen hij 3 uur moest installeren maar nu doet hij het perfecto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Dit is pas crap Bewerkt: 27 december 2008 door Pacified Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeNimRudeSam Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Dit is pas crap wel godver allah! die stem is van mijn buurman :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Dit is pas crap wel godver allah! die stem is van mijn buurman :O Je meent 't Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.