Tha Real G. Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 kan iemand mij helpen ik speel sinds gisteren runescape en op een bepaaald noment moet je iets doen met vuur maar ik weet niet wat weet mss iemand iets
Slimm Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 (bewerkt) Je moet hout kappen, dat op de grond leggen en dan met je witte doosje in je inventory het aansteken Kon je ook in het Runescape topic vragen he Bewerkt: 19 april 2005 door Slimm
Vinewood Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 op deze site staat alles over runescape klik het is alleen wel engels
Tha Real G. Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 thx weet ik al wat meer speel dit pas
Timotees Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 als je stuff wil, dan moet je het maar zeggen, dan pm ik je me wachtwoord...
D-Gun Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 als je stuff wil, dan moet je het maar zeggen, dan pm ik je me wachtwoord... ik wil wel stuff Edit by Mazzeltje: De volgende keer kun je dit beter via PB regelen.
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 als je stuff wil, dan moet je het maar zeggen, dan pm ik je me wachtwoord... ik wil wel stuff Edit by Mazzeltje: De volgende keer kun je dit beter via PB regelen. mischien kan iemand van mij rune longsword krijgen speel nooit runescape meer
Damos Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 je post een beetje laat gtagangster kijk voortaan naar de datum van de laatste post.
Mazzeltje Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 je post een beetje laat gtagangster kijk voortaan naar de atum van de laatste post En jij post erg onzinnig en Offtopic = Spam. Er zitten trouwens maar 19 dagen tussen zijn post. En daar heb ik niks op tegen. Ze kunnen ''Tha Real G.'' niet meer helpen omdat hij gebanned is. Maar ze kunnen het altijd wel over iets anders hebben. Het is altijd beter dan een nieuw topic maken. Edit: Ik heb een ander topic gezien over Runescape en daar kunnen jullie wel verder praten over dit spel. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...60entry197326 SLOT!
Recommended Posts