Jump to content

Error TEXP70


boersie

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb vandaag GTA IV geïnstalleerd en wilde hem net gaan spelen krijg ik deze fout melding: TEXP70; Kan diepte-render doel niet creëren. Installeer de laatste stuurprogramma's voor je videokaart en/of installeer DirectX opnieuw. Hij starten wel op kreeg ik 2 schermpjes met tekst en toen kreeg ik deze fout melding.

Ik heb me videokaart geüpdate en DirectX 10 geïnstalleerd en nog werkt hij niet iemand enige idee wat probleem is? Rare is dat GTA ook niet in me start menu staat. Heb een Intel Duo Core T2370 1,73GHz met 3GB intern geheugen en een standaard videokaart draai op Windows Vista.

Weet dat systeemeisen 1.8ghz zijn maar een vriend van me speelt hem op ook op een 1,73Ghz en daar doet het hij perfect.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Gr Niels

Bewerkt: door boersie
Link to comment
Delen op andere websites

Ja een laptop, op sticker van specificaties staat: Intel GMA X3100 Gfx

dat is inderdaad te min. intel kaarten worden helemaal niet ondersteund

"intel kaarten" zijn niks meer als onboard VGA"s die zijn bij lange na niet sterk genoeg om gta IV te draaien, die kunnen geeneens gta III etc aan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

OMFG ik heb dit net ook toen ik de nieuwste patch installde

Heb een HP Pavilion DV9000EA laptop [met C2D 1.66ghz CPU en nVidia 7600GT]

werkte eerst wel maar na die patch niet meer helaas :Klote!!!!:

Link to comment
Delen op andere websites

OMFG ik heb dit net ook toen ik de nieuwste patch installde

Heb een HP Pavilion DV9000EA laptop [met C2D 1.66ghz CPU en nVidia 7600GT]

werkte eerst wel maar na die patch niet meer helaas :Klote!!!!:

Dat heeft toch zoiezo geen zin, omdat het toch voor geen ruk[/font]draait.

Link to comment
Delen op andere websites

Totale onzin

ik lag helemaal niks hoor [alleen wat txd probs]

Wat versta jij onder lag? 10 FPS? 25FPS? 0.5FPS?

Ik ga niet geloven dat GTA IV daar zonder lag speelt, ik moest mijn Q8200 overklokken om niet ziek te worden van het geschok, en pas op 2.8GHz loopt het boven de 35FPS constant.

Link to comment
Delen op andere websites

21 FPS w00t

alleen mis ik textures

21FPS noem ik lag :7

Alles onder de 30FPS is lag.

De reden waarom je textures mist is omdat je grafische kaart niet voldoet.

De grafische kaart *kuch* van de topicstarter is nog veel slechter dan die 7600GS in jouw PC, want deze kan nog niet eens Call of Duty 2 goed afspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar Intel het lef vandaan haalt om het nog Extreme Graphics te noemen. Zelfs potverdorie Majonhg loopt voor geen ruk op dat ding. :7

Maar GTA IV is erg CPU gericht. Zelfs al heb je een desktop met een 1.8 Ghz Core 2 Duo, ga je geen plezier beleven aan GTA IV. En laptop's zijn eigenlijk bij voorbaat al kansloos. Je hebt echt een Core 2 Quad of Phenom II (x3/x4, x2 lijkt me niet voldoende) nodig wil je GTA IV fatsoenlijk kunnen spelen op medium of high. In combinatie met een goede grafische kaart uitereraard. De laptop van de TS kan GTA IV niet aan. Die Intel kaart heet waarschijnlijk al moeite met het "op het scherm toveren" van het voortgangsbalkje van de installatie van IV. :7

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...