kadee Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Hallo allemaal! Ik heb sinds kort een ps3 , en ik heb er juist eens mijn externe hardeschijf op aan gesloten . En als ik nu bij video ofzo sta die ik dat er een usb aparaat is aan gesloten maar als ik er op kil zegt ie dan er is niets om weer te geven :s Zou soms iemand weten hoe ik op mijn schijf kan gaan ? Alvast bedankt! Reageren
BaasB Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Hallo allemaal! Ik heb sinds kort een ps3 , en ik heb er juist eens mijn externe hardeschijf op aan gesloten . En als ik nu bij video ofzo sta die ik dat er een usb aparaat is aan gesloten maar als ik er op kil zegt ie dan er is niets om weer te geven :s Zou soms iemand weten hoe ik op mijn schijf kan gaan ? Alvast bedankt! Ik zal jou dat eens eventjes uitleggen jongeman. Als je naar Video's gaat, staat er als het goed is iets van ''USB-apparaat (STORAGE DEVICE)''. Als je daar op klikt met kruisje, zal er komen te staan: ''Er zijn geen video's''. Wat je moet doen, is op driehoekje drukken, en dan: ''Alles weergeven''. Nu zul je als het goed is alles zien wat er op je externe harde schijf aan videomateriaal staat. Reageren
kadee Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Hallo allemaal! Ik heb sinds kort een ps3 , en ik heb er juist eens mijn externe hardeschijf op aan gesloten . En als ik nu bij video ofzo sta die ik dat er een usb aparaat is aan gesloten maar als ik er op kil zegt ie dan er is niets om weer te geven :s Zou soms iemand weten hoe ik op mijn schijf kan gaan ? Alvast bedankt! Ik zal jou dat eens eventjes uitleggen jongeman. Als je naar Video's gaat, staat er als het goed is iets van ''USB-apparaat (STORAGE DEVICE)''. Als je daar op klikt met kruisje, zal er komen te staan: ''Er zijn geen video's''. Wat je moet doen, is op driehoekje drukken, en dan: ''Alles weergeven''. Nu zul je als het goed is alles zien wat er op je externe harde schijf aan videomateriaal staat. oow ja nu lukt het! Bedankt voor de hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.